اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مربیان پرورشی

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مربیان پرورشی و تربیت بدنی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دهدشت خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مربیان پرورشی

 فریدون فاطمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: کارگاه آموزشی ویژه مربیان پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دهدشت برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش دهدشت افزود: این کارگاه با شرکت 120 نفر از مربیان پرورشی و تربیت بدنی به مدت دو روز در کانون شهید باهنر دهدشت انجام شد.

فاطمی‌زاده تصریح کرد: این کارگاه با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اصول اولیه پیشگیری از اعتیاد و ارتباط مؤثر با دانش‌آموزان تشکیل شد.

وی گفت: امور تربیتی همواره موجب تقویت روحیه دینی و پرورش دانش‌آموزان با محوریت تربیت و اخلاق اسلامی ایفای نقش کرده است.

فاطمی‌زاده بیان داشت: حوزه کاری مربیان و مشاوران تربیتی بهترین حوزه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و دانش‌آموزان را به شیوه‌های نوین فعالیت گروهی سوق می‌دهد.

رئیس آموزش و پرورش دهدشت عنوان کرد: مدارس در کنار خانواده، نقش مؤثری در سلامت جسم و روان دانش‌آموزان دارد و مربیان در مشارکت و هم‌سویی خانواده‌ها با مدرسه نیز نقش اساسی ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به حساسیت کار مربیان پرورشی ابراز داشت: مربیان حوزه تربیتی، ابتدا باید برای خود الگو باشند و سپس برای دیگران به ویژه دانش‌آموزان، که اگر این‌گونه عمل کنند اثرگذاری‌شان بر روی دانش‌آموزان مؤثرتر خواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه خاطرنشان کرد: برگزاری چنین کارگاه‌هایی نقش مهم و تأثیرگذاری در به روز شدن معلومات مربیان پرورشی خواهد داشت.

انتهای پیام/82008/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول