اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو صورت گرفت

آموزش و پرورش قرچک آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: ستاد اسکان میهمانان نوروزی در اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک تشکیل و تمهیدات لازم برای پذیرایی از آنان اندیشیده شد.

آموزش و پرورش قرچک آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

محمد نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از آمادگی ستاد اسکان میهمانان نوروزی در اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک خبر داد و گفت: به ‌منظور استقبال از میهمانان نوروزی به‌ویژه فرهنگیان عزیزی که از شهرستان‌های مختلف کشور به این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز سفر می‌کنند ستاد اسکان در این اداره تشکیل شده و دبیرستان نمونه ارشاد شهرستان با تمام امکانات به‌عنوان محل اسکان آماده شده و بنرهایی هم در ورودی شهرستان جهت راهنمایی این عزیزان نصب می‌شود.

مسئول روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان قرچک عنوان کرد: به منظور معرفی شهرستان قرچک، ویژه‌نامه‌ای هم تهیه و تنظیم شده که در اختیار میهمانان نوروزی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته تعدادی از فرهنگیان و مسافران نوروزی از شهرهای مختلف کشورمان، میهمان قرچک بودند و از ستاد اسکان رضایت کامل داشتند و امسال با توجه به ارتقاء قرچک پیش‌بینی می‌شود زائران حرم امام رضا (ع) جهت استراحت، فرهنگیان و خانواده‌های زیادی از سراسر کشور میهمان این شهرستان شوند.

نصیری در ادامه از مراکز زیارتی و تفریحی قرچک وجود امامزادگانی همچون حرم مطهر بی‌بی زبیده (س) در زیباشهر و بقعه امامزاده ابراهیم (ع)  و یادمان شهید ستاری در روستای ولی‌آباد و همچنین مزار شهدای گمنام در پارک جنگلی زیباشهر و پل تاریخی 15 خرداد باقرآباد را نام بردند که میهمانان نوروزی می‌توانند بازدید کنند.

مسئول روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان اعلام کرد: میهمانان نوروزی جهت اطلاع از محل اسکان و راهنمایی بیشتر می‌توانند با حبیب ستاری، کارشناس تعاون و رفاه این اداره تماس بگیرند.

انتهای پیام/2462/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول