اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد

تدوین تفاهم‌نامه‌های منسجم بین آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از تدوین تفاهم‌نامه‌های منسجم بین آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه خبر داد.

تدوین تفاهم‌نامه‌های منسجم بین آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه

سیدعلی یزدیخواه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با توجه به نقش موثر روحانیت در تربیت فرزندان ایران اسلامی، آموزش و پرورش همیشه علاقمند بوده از ظرفیت عزیزان روحانی در مدارس و حوزه‌های مختلف اعم از تدریس، آموزش والدین، جلسات و نشست‌های گفتمانی با دانش‌آموزان، جلسات تبادل نظر با معلمان و مربیان و همراهی روحانیت در اردوهای دانش‌آموزی و ... بهره‌مند شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از تفاهم‌های منسجم بین آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه خبر داد و گفت: در سه سال اخیر چند تفاهم‌نامه همکاری‌های منسجم‌تر بین آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه توسط مسئولان ارشد حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش امضاء شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از آن تفاهم‌ها سرعت بهره‌گیری از حضور روحانیت در برنامه‌های تربیتی مدارس افزایش و رشد چشمگیر و خوبی داشته است.

یزدیخواه با اشاره به نشست مشترک مدیران حوزه‌های عملیه و آموزش و پرورش افزود: نشست مشترک مدیران حوزه‌های عملیه و آموزش و پرورش به‌منظور مرور برخی از کارکردها و دستاوردهای این تفاهم‌نامه‌ها در حوزه آموزش و پرورش تهران کلید زده شد که مدیران حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه برخی شهرستان‌ها و مدیران آموزش و پرورش حضور داشتند و در راستای نقش آفرینی‌های هر کدام از این دستگاه‌ها و نهادها در موضوع تعلیم و تربیت به‌گفت‌و‌گو نشستند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پایان با اشاره به اینکه سال تحصیلی حوزه‌های علمیه بعد از عید آغاز می‌شود، عنوان کرد: این روزها زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان علاقمند به تحصیلات حوزوی فرا رسیده و در جریان است آموزش و پرورش و حوزه‌ها برای تربیت نسلی که شایستگی درک دوران ظهور را داشته باشند به فضل خدا به یک کارکرد و برنامه مشترک برسند و بتوانند این موضوع را عملیاتی‌تر کنند.

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول