اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

استاندار بوشهر خبر داد

ساخت بزرگ‌ترین اردوگاه آموزش و پرورش جنوب کشور

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: بزرگترین اردوگاه آموزش و پرورش جنوب کشور در بوشهر ساخته می‌شود.

ساخت بزرگ‌ترین اردوگاه آموزش و پرورش جنوب کشور

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند عصر امروز در مراسم توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مدارس با بیان اینکه با وجود کاهش تخصیص اعتبارات عمرانی، آموزش و پرورش در تخصیص اعتبارات مشکلی نداشته است، اظهار داشت: امروز تجهیزات لازم و موردنیاز مدارس 17 منطقه آموزش و پرورش استان توزیع می‌شود و مدارس تا 14 فروردین به این امکانات مجهز خواهند شد.

وی، تأمین نیازهای آموزشی دانش‌آموزان را مهم‌ترین وظیفه مسئولان دانست و ادامه داد: نقش آموزش و پرورش در قبل، حین و پس از انقلاب نقش مهم و ارزنده‌ای محسوب می‌شود و آموزش و پرورش مجموعه‌ای است که تمام فضائل و خوبی‌ها را در خود جای داده است و به‌عنوان مرجع برای مردم شناخته شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: علاوه بر تأمین تجهیزات مدارس تا پایان اسفندماه 15 میلیارد ریال دیگر برای هوشمندسازی مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد که با روندی که در پیش است هوشمندسازی مدارس استان بوشهر در ردیف‌های اول کشور قرار خواهد گرفت.

حسنوند بر تخصیص پنج میلیارد ریال برای تکمیل کلاس‌های نیمه تمام تأکید کرد و گفت: علاوه بر اعتبارات یاد شده، با توافقات به‌عمل آمده قرار شد 50 مدیر دستگاه اجرایی در ساخت 50 کلاس درس و تجهیز آن به امکانات هوشمندسازی مشارکت کنند که برای این منظور 20 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی، ساخت 17 کانون فرهنگی در شهرها را از دیگر طرح‌ها دانست و تصریح کرد: این 17 کانون در 17منطقه آموزش و پرورش ساخته خواهد شد؛ ضمن اینکه بزرگترین اردوگاه آموزش و پرورش جنوب کشور نیز در بوشهر ساخته می‌شود.

استاندار بوشهر در پایان با تأکید بر رسیدگی به برنامه‌های رفاهی فرهنگیان افزود: ساخت خانه‌های معلم با امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن باید در دستورکار آموزش و پرورش قرار گیرد تا این قشر فرهیخته از رفاهیات لازم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول