اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

شرکت در انتخابات یک وظیفه تعبدی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک وظیفه تعبدی بر دوش ملت ایران اسلامی گذاشته شده است.

شرکت در انتخابات یک وظیفه تعبدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در سال‌ آینده در انتخابات سرنوشت‌ساز و تاثیرگذاری شرکت می‌کنند بنابراین باید نسبت به آئین سیاسی فوق احساس مسئولیت داشته و با آگاهی کافی در آن شرکت کنند.

وی تصریح کرد: ملت ایران همان نگاهی را که به نماز و روزه دارند باید به انتخابات داشته باشند زیرا با هر یک رای سرنوشت کشور اسلامی رقم زده می‌شود پس لازم است شور و شعور سیاسی را توام با یکدیگر داشته و دیگران را برای انجام دادن این وظیفه سیاسی، اجتماعی و الهی ترغیب کنیم.

خلیفه‌زاده بر لزوم شکل‌گیری و حفظ اخوت اسلامی تاکید کرد و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد تفرقه در کشورمان هستند و از ابزارهای مختلف در این راستا حداکثر استفاده را می‌برند بنابراین لازم است بیش از پیش برای اتحاد و همبستگی در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه روحیه برادری و همدلی در جامعه باید شکل بگیرد، افزود: برای اینکه چنین فضایی در جامعه حاکم شود لازم است مسئولان در این ارتباط وارد عمل شده و خود نیز با کنار گذاشتن اختلاف‌نظرهای سطحی به عنوان الگو در مقابل دیدگان اقشار مختلف جامعه قرار بگیرند چه‌بسا توفیق‌های زیادی حاصل شود.

امام جمعه بوکان به اهمیت حمایت از ولی فقیه اشاره کرد و افزود: ولایت فقیه و استقرار حکومت اسلامی در کشورمان یک عطیه الهی از جانب خداوند متعال است بنابراین باید به‌خاطر این هدیه ارزشمند خداوند را شاکر بوده و در صیانت از این دو امانت به طور روزافزون و توام با تعهد و ایمان گام برداریم تا این دو امانت گرانقدر به دست نسل‌های بعد برسد.

انتهای پیام/61002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول