اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

شاهد صف‌آرایی دشمن برای مقابله با ولایت هستیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: امروز شاهد صف‌آرایی دشمن برای مقابله با ولایت هستیم، اما بیداری ملت از دیروز بیشتر شده، مردم به همه امور آگاه و در سایه ولایت‌ فقیه در صحنه حاضر و اصلح را انتخاب می‌کنند.

شاهد صف‌آرایی دشمن برای مقابله با ولایت هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های آخرین نماز جمعه سال 91 با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) فضیلت روز جمعه را بسیار والا خواند و اظهار داشت: روز جمعه روز نظافت و آراستگی است و مهمترین عمل در این روز صلوات فرستادن بر پیامبر و آل او است.

وی افزود: روز جمعه از روز عید فطر و قربان با فضیلت‌تر است و زمانی که پیامبر امام علی (ع) را برای جانشینی خود معرفی کردند، جمعه بود و همچنین روز قیامت و ظهور امام زمان (عج) ما جمعه است. بصیرت و بیداری مردم ایران هیچ‌گاه از یادها نمی‌رود چرا که دشمن در سال 88 با فتنه‌ای که برپا کرد، یقین داشت که نظام ما سقوط می‌کند، اما این مردم همیشه در صحنه از پای ننشستند و فتنه را خاموش کردند.

رمضانی‌پور بیان کرد: امروز شاهد صف‌آرایی دشمن برای مقابله با ولایت هستیم، اما بیداری ملت از دیروز بیشتر شده، مردم به همه امور آگاه و در سایه ولایت‌ فقیه در صحنه حاضر و اصلح را انتخاب می‌کنند.

وی تصریح کرد: اصحاب نفاق بدانند ما تا آخر هوشیار هستیم و هر نوع حرکتی که آن‌ها در برابر نظام اسلامی داشته باشند را پاسخ‌ می‌دهیم. فردی که لباس خدمت در این نظام را می‌پوشد باید صادقانه برای ملت ایران کار کند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی بر رعایت قوانین تاکید و عنوان کرد: وقتی که آمار تلفات نسبت به سال گذشته کمتر است، نشان می‌دهد که مردم نسبت به رعایت قانون اهتمام می‌ورزند و امسال نیز باید بیشتر از گذشته قانون را رعایت کنند تا کمترین آمار تلفات در سفرهای نوروزی را داشته باشیم.

رمضانی‌پور ابراز داشت: روز عید علاوه بر آراستن ظاهر باید باطن‌ها آراسته شود و تحول و دگرگونی در وجود انسان صورت گیرد.

وی از روز ولادت اسوه صبر، ایمان و پایداری حضرت زینب کبری (س) یاد و اذعان داشت: کار پرستار در مراقبت از بیماران کمتر از کار پزشک نیست.شهرستان ما در زمینه علوم پزشکی پیشرفت‌های زیادی داشته و همه باید کمک کنیم تا به نقطه ایده‌آل در این زمینه برسیم چرا که زحمت‌های مسئول دانشگاه نشان می‌دهد این ارگان جز خدمت برای مردم چیزی نمی‌خواهد و نمونه بارز این خدمت بخش جراحی قلب است که کمک زیادی به بیماران قلبی در راستای جراحی داشته است.

خطیب جمعه رفسنجان افزود: به گفته یکی از بیمارانی که در بخش جراحی قلب بیمارستان علی‌بن ابیطالب رفسنجان عمل جراحی شده بود در معاینه‌ای که تهران از وی شد پزشک متخصص تهرانی عنوان کرده بود که این عمل در رفسنجان بسیار عالی انجام شده.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: شهروندان باید این مهم را بدانند، هزینه‌های زیادی که برای جراحی در شهرهای دیگر می‌پردازند را می‌توانند کمتر و در شهر خودشان بپردازند و از خدمات این بخش بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول از کارهای مهم و اساسی دانشگاه علوم پزشکی به آوردن یک پزشک جراح متخصص قلب که مقیم است اشاره و خاطر نشان کرد: برای ماندگاری متخصصان هر کاری که در توان باشد باید انجام داد.

وی به سالروز ارتحال یادگار امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: حاج احمد آقا خادم صدیق اهداف امام راحل بود و مدافع قاطع اصول انقلاب و به فرموده رهبر فرزانه چشمی تیزبین در خدمت نظام بود و ما امروز جای خالی ایشان را با تمام وجود احساس می‌کنیم.مسئولان در این ایام بازار را بیشتر کنترل کنند و با گرانفروشان برخورد شدید داشته باشند.

خطیب جمعه رفسنجان بیان داشت: از مهمترین کارهایی که می‌توانیم در این ایام انجام دهیم رسیدگی به فقرا و نیازمندان است چرا که خداوند با این کار نیک سال را بر ما مبارک می‌کند.

انتهای پیام/80016/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول