اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد کرمان:

ولایت‌پذیری رمز موفقیت است

خبرگزاری فارس: معاون اداری، مالی و برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: اگر پیروزی و موفقیت را می‌خواهیم، گوش به فرمان رهبری بودن بهترین راه و رمز است.

ولایت‌پذیری رمز موفقیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان محمدعلی ابولی‌نژاد در جمع کارکنان ارشاد کرمان اظهار داشت: در روزهای پایانی سال 91 هستیم، سالی که با خوشی‌ها و بدی‌هایی برای هر یک از ما در حال پایان است و آنچه به عنوان خوب باید از آن یاد ‌کنیم در واقع اعمال خود ما است.

وی افزود: مشیت الهی بر آن قرار گرفته تا ما با هوشیاری و از روی عقل کارها را انجام دهیم و باید از خدا بخواهیم که لحظه‌ای ما را به حال خود وا نگذارد.

ابولی‌نژاد بیان کرد: در حوزه اداری مالی وظایف مختلفی بر عهده همکاران است که هم سرویس‌دهی به تمام فعالیت‌های اداره کل را شامل می‌شود و هم پاسخگویی به ارباب رجوع را در بردارد.

وی عنوان کرد: در این دنیا اگر فقط به فکر مسائل مالی باشیم، سخت اشتباه کرده‌ایم و باید از مسائل مادی و دنیوی برای رشد و تعالی بعد معنوی و اخروی استفاده کنیم.

ابولی‌نژاد تصریح کرد: از تمام همکاران رضایت دارم و آن چه در این جلسه اظهار می‌کنم از بابت امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه شرعی، تذکر و یادآوری به خودم است.

وی از تمام همکاران خواست تا از مواضع غیبت، تهمت و زود داوری پرهیز کرده و برای رضایت حضرت حق و خدمت به خلق برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

ابولی‌نژاد گفت: ما باید مطیع محض ولایت فقیه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باشیم و نگاهمان به ایشان باشد و آن چه که می‌فرماید را اطاعت کنیم، زیرا اگر پیروزی و موفقیت را می‌خواهیم گوش به فرمان رهبری بودن بهترین راه است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام درصدد تخریب چهره ولایت هستند و می‌دانند که اگر ولایت را از ما جدا کند به اهداف شوم خودش می‌رسند، تصریح کرد: ما باید هوشیار باشیم و نگذاریم، دشمن به اهدافش برسد و تمام سعی و کوشش خود را برای محقق شدن نظرات رهبری انجام دهیم و اطاعت از ایشان را در تمام شرایط داشته باشیم.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول