اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های شاهرود:

ملت ایران ثابت کرده‌اند به ولایت‌فقیه پایبند هستند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه‌های شاهرود گفت: ملت ایران بارها ثابت کرده‌اند که به اصل ولایت‌فقیه پایبند و در این راه، ثابت‏قدم هستند.

ملت ایران ثابت کرده‌اند به ولایت‌فقیه پایبند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمدرضا عامریان ظهر امروز در نشست بصیرتی با موضوع «ولایت‌مداری» که با حضور بیش از 80 نفر از بانوان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به موضوع ولایت فقیه اظهار داشت: با توجه به مباحث گسترده و مهم در موضوع ولایت فقیه به خصوص در جامعه اسلامی و کشور ما، همه باید در جهت آشنایی هرچه بیشتر با این اصل خطیر گام برداریم.

وی افزود: امروز با وجود تلاش‌های زیاد دشمنان برای شبهه‌افکنی بین مردم به ویژه جوانان در بحث ولایت فقیه، باید بیش از پیش آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهیم تا خدشه‌ای به اعتقاداتمان وارد نشود.

استاد دانشگاه‌های شاهرود با اشاره به مفهوم ولایت فقیه بیان داشت: ولی فقیه کسی است که در زمان غیبت امام عصر (عج)، مسئولیت اداره جامعه اسلامی را بر عهده دارد و اجرای حکم او براساس موازین شرعی بر همگان واجب و لازم است.

وی خاطرنشان کرد: مردم این سرزمین در طول سالیان متمادی چه قبل از انقلاب و چه در زمان امام راحل و حتی در عصر حاضر و رهبری امام خامنه‌ای ثابت کرده‏اند که همواره بر این اصل پایبندند و از ولی‏فقیه زمانشان پیروی می‌کنند.

عامریان در پایان تصریح کرد: به همین خاطر است که این مردم در طول این سال‏ها به دشمنانشان فهمانده‏اند که ذره‌ای از دفاع از ارزش‌ها و اصولشان عقب‏نشینی نمی‌کنند و تا پای جان پیرو خط امام و ولی فقیه‌شان هستند.

انتهای پیام/2249/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول