اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع):

شاخصه‌های ولایت‌مداری در شهیدان تبلور داشت

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: ایمان، تعهد و صداقت از شاخصه‌های ولایت و ولایت‌مداری بود و این ویژگی‌ها در شهیدان تبلور داشت.

شاخصه‌های ولایت‌مداری در شهیدان تبلور داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام حسن اکبری ظهر امروز در مراسم رونمایی از نرم‌افزار شهاب صداقت پیرامون زندگی سردار شهید اسماعیل صادقی که در مؤسسه راویان فتح برگزار شد اظهار کرد: همه کسانی که در تکریم و تعمیق مقام شهدا تلاش می‌کنند گام‌های شایسته‌ای در این زمینه برداشته‌اند و این تلاش آنها قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است خاطرات شهیدان به عنوان ماندگارترین یادگاران آنها تبیین شود تا همگان بتوانند از ویژگی‌های شخصیتی این بزرگان استفاده کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به عنوان نرم‌افزار شهاب صداقت گفت: شهاب به معنای مرکب است بنابراین انسان برای طی کردن راه باید مرکبی را انتخاب کند و به وسیله آن راه را بپیماید.

وی یادآور شد: ایمان، تعهد و صداقت از شاخصه‌های ولایت و ولایت‌مداری بوده و این ویژگی‌ها در شهیدان تبلور داشت.

اکبری عنوان داشت: خداوند در قرآن به دلیل آنکه شهدا رضایت به ولی فقیه داشتند آنها را خطاب قرار داده است.

وی تصریح کرد: اکنون ولی فقیه پرچمدار امام عصر(عج) است و کشتی انقلاب را به سمت مقصد اصلی هدایت می‌کند و این شهدا بودند که با خون خود از این مملکت دفاع کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: نرم‌افزار شهاب صداقت و آثاری مانند آن گنجینه پنهان شهدا را به همگان معرفی می‌کند تا در پرتو این آموزه‌ها به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) بپیوندیم.

انتهای پیام/78003/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول