اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

گفتمان عزت و حکومت جهانی اسلام با رهبری مقام معظم رهبری عالم‌گیر شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: گفتمان عزت، حکومت اسلامی و جهانی و هدایت بشری با رهبری مقام معظم رهبری عالم‌گیر شده است.

گفتمان عزت و حکومت جهانی اسلام با رهبری مقام معظم رهبری عالم‌گیر شده است

عباس‌ پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: گفتمان عزت بشری، حکومت جهانی اسلامی و هدایت بشری در جهان با رهبری مقام معظم رهبری نهادینه و تثبیت شده و استکبار در تلاش است تا چنین مسئله را برهم بزند که در این باره ناتوان است.

وی افزود: استکبار جهانی درباره عزت ایران اسلامی در جهان به هراس افتاده است و از این روی در حال مبارزه منفی با ایران است و در منطقه در حال ایجاد تفرقه میان مسلمانان است.

وی تاکید کرد: قرن حاضر دوران نابودی مستکبران و به قدرت رسیدن مستضعفان است و استکبار جهانی در اقدامات خود علیه ایران اسلامی و جهان اسلام ناکام خواهد بود.

*شرایط در پاکستان با جنگی قومی تفاوت دارد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شرایط در پاکستان بسیار متفاوت با جنگی قومی است بلکه آتش فتنه‌ای جدید در این کشور در حال روشن شدن است.

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه اهداف استکبار در این باره هویداست، تاکید کرد: استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف شومش در منطقه در حال فتنه‌گری و برهم زدن نظم منطقه‌ای است.

وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی به دنبال ایجاد فضای رعب و وحشت در منطقه است و در این باره می‌کوشد تا با ایجاد جنگ‌های داخلی و ایجاد تفرقه میان فرق دینی و قومی این فضا را ایجاد کند.

*هوشیاری نیاز است

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید هوشیاری را درباره تحرکات استکبار و صهیونیست در منطقه بالا ببریم و در این باره با دقت عمل زیادی برخورد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که استکبار جهانی در این باره برنامه‌ریزی کرده است و باید به نحوی برخورد کرد که نقشه‌های شوم استکبار برهم بخورد.

انتهای پیام/72006/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول