اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

دولتمردان پاکستان دست‌نشانده استکبار هستند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت مردان پاکستان دست نشانده استکبار بوده و در بینش تمام مسلمانان جهان هم جزء منفورترین و بی‌کفایت‌ترین مدیران قرار دارند.

دولتمردان پاکستان دست‌نشانده استکبار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در مراسم محکومیت کشتار شیعیان پاکستان که در سالن اجتماعات دانشگاه رضوی مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: تفکر سلفی‌گری و تکفیری، جریان عشق به پیامبر و اهل البیت(ع) را مورد هدف قرار داده و در این راستا حتی با خشونت به‌دنبال از بین بردن شیعیان در جهان است.

وی افزود: آنها امروز مرقدهای ائمه اطهار(ع) را به عنوان مرکز تجمع مسلمانان شناسایی کرده‌اند و ‌برای رسیدن به اهداف شوم خود این اماکن مقدس را به همراه زائرانش مورد حمله‌های ‌وحشیانه تروریستی قرار می‌دهند.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: امروز بیداری اسلامی در مقابل جریانات تکفیری قرار دارد چراکه اقدام‌ها و به‌ویژه ترویج خشونت از سوی آنها را محکوم می‌کند؛ امروز در دنیای اسلام ثابت شده که دولتمردان پاکستانی مزدور استکبار جهانی و یا در حقیقت دست نشانده استکبار هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در پاکستان امنیت 50 میلیون نفر در مخاطره قرار گرفته است و مردم آن هر روز با بدن‌های تکه تکه شده کودک، پیر، جوان و زن خودشان روبه‌رو می‌شوند اما دولت پاکستان در برابر این حوادث بی‌تفاوت است.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور، دولتمردان و دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی پاکستان بدانند که نه تنها در دیدگاه ملت پاکستان بلکه در بینش یک و نیم میلیارد مسلمان جهان منفورترین و بی‌کفایت‌ترین مدیران تلقی می‌شوند.

آیت‌الله علم‌الهدی یادآور شد: امروز بیداری مسلمانان و جهان اسلام در دنیا اتفاق افتاده است و مسلمانان در مصر، تونس، بحرین و سایر نقاط دنیا علیه ظلم و طاغوت دست به قیام زده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خاتمه متذکر شد: ما به فرمان رهبری و مقام ولایت تسلیم هستیم درحالی که اگر روزی مسئله امنیت مسلمانان و شیعیان در سرزمین پاکستان اقتضا کند مسلمانان این کشور قیام کنند، قطعاً در آن زمان مقامات پاکستان به هیچ وجه قدرت کنترل این حرکت را از درون و بیرون پاکستان ندارند.

انتهای پیام/70003/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول