اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

طلاب سیرجان کشتار شیعیان‌ پاکستان را محکوم کردند‌

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور طلاب و روحانیان سیرجان با تجمع کشتار شیعیان‌ پاکستان را محکوم کردند.

طلاب سیرجان کشتار شیعیان‌ پاکستان را محکوم کردند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حوزه‌های علمیه ولی‌عصر ٫ج) برادران و نرجسیه خواهران سیرجان پیش از ظهر امروز با تعطیلی کلاس درس ‌در مسجد جامع سیرجان گرد هم آمدند و کشتار مسلمانان و شیعیان را در پاکستان محکوم کردند.

روحانیان و ‌طلاب شهرستان سیرجان‌ با شعارهای «مرگ بر منافق»‌، « مرگ بر صهیونیست»، « مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر القاعده» توطئه دشمنان را در اختلاف و تفرقه میان مسلمانان و کشتار شیعیان محکوم کردند.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان در این مراسم با محکومیت جنایات استکبار جهانی در قالب گروه‌های تروریستی القاعده و طالبان اظهار داشت: از نظر قرآن کریم و ‌اسلام، کشتن مسلمان و هر فرد در جامعه حرام و جرم است و از نظر قوانین بین‌المللی هم این افراد مجرم هستند.

وی بیان داشت: آنهایی که این جنایات را در پاکستان انجام می‌دهند نه بر اسلام معتقد‌ند و نه پایبند مسائل بین‌المللی هستند و ما امروز این جنایات را محکوم می‌کنیم و از جامعه بین‌المللی و دولت پاکستان می‌خواهیم تدابیر لازم در مورد حفظ جان مسلمانان داشته باشند.

انتهای پیام/80015/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول