اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشتار شیعیان پاکستان به‌دست وهابیت و با حمایت‌ صهیونیسم صورت می‌گیرد

هاشمی: دولت پاکستان مسئول تامین امنیت شیعیان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: کشتار شیعیان در نقاط مختلف بویژه در پاکستان، به‌دست وهابیت و حمایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

هاشمی: دولت پاکستان مسئول تامین امنیت شیعیان است

حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با محکومیت کشتار شیعیان پاکستان اظهار داشت: کشتار شیعیان در نقاط مختلف و به‌ ویژه در روز‌های اخیر در کشور پاکستان به دست وهابیت و با حمایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

امام جمعه آوج با انتقاد شدید از سکوت دولت پاکستان در خصوص کشتار شیعیان پاکستانی افزود: این سکوت در حقیقت نوعی همکاری با تروریست‌ها بوده و نشان‌دهنده سیاست دوگانه‌ جامعه بین‌الملل در قبال کشتار اقشار مسلمانان و تفرقه‌افکنی است.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی امروز با نام مبارزه با تروریست، حزب‌الله و ایران اسلامی را به ترور و کشتار محکوم می‌کند در حالی که خودش معدن ترور بوده و کشتار‌های وحشیانه را در کشورهای اسلامی جهت تفرقه‌انگیزی رقم می‌زند.

امام جمعه آوج تأکید کرد: شیعیان جهان و به‌ ویژه ملت شریف ایران اسلامی و همچنین مردم آزاده جهان امروز وظیفه دارند تا به میدان آمده و جنایت‌های آمریکا و ایادی کفر جهانی را به شدت محکوم کنند.

هاشمی با اشاره به ضرورت پاسخگویی دولت پاکستان به جنایت‌های اخیر در این کشور ابراز داشت: کشور‌هایی که مدعی همکاری و تأمین صلح و آرامش مسلمانان هستند باید امنیت شیعیان را تأمین کرده و مانع از کشتار‌های وحشیانه و خونبار شوند.

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با رئیس جمهور پاکستان ادامه داد: رهبری در دیدار خویش تروریست‌ها را میکروب‌هایی دانستند که از خارج وارد شده و به تدریج نظام یک بدن را دچار بیماری کرده و امروز این توطئه متوجه کشور پاکستان شده است.

امام جمعه آوج ایستادگی شیعیان برابر استعمار و استکبار جهانی را علت هدف‌ قرار گرفتن و کشتار آنان توسط دشمنان دانست و تصریح کرد: شیعیان تا به‌ امروز نشان داده‌اند که هیچ‌گاه با استکبار سازش نکرده و در خط مقدم مقاومت و عدم سازش با مستکبران هستند.

هاشمی با درخواست از آحاد مردم برای اعلام انزجار و خشم از جنایت علیه مسلمانان و به‌ ویژه شیعیان خاطرنشان کرد: امروز لازم است تا مردم با حرکت‌های خودجوش وارد عرصه شده و برابر جنایت‌های تروریست‌ها و اربابان‌ آن ها فریاد سر داده و این توطئه را محکوم کنند.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول