اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

صدای طرفداران حقوق بشر درباره اتفاقات پاکستان به گوش نمی‌رسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: طرفداران حقوق بشر درباره اتفاقات رخ داده در پاکستان کجا هستند و چرا سکوت کردند.

صدای طرفداران حقوق بشر درباره اتفاقات پاکستان به گوش نمی‌رسد

حجت‌الاسلام سیدمحمد امام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: خشونت‌ها در پاکستان علیه مسلمانان روز به روز بیشتر می‌شود و باید در این باره اتفاقات را متوقف کرد.

وی افزود: هر زمان اتفاق کوچکی در گوشه‌ای از جهان رخ می‌دهد برخی به نام طرفداران حقوق بشر داد سخن سر می‌دهند که کسی به داد برسد و حقوق بشر نابود شده است، حال کسی درباره اتفاقات پاکستان اقدامی نمی‌کند و همه سکوت کردند.

*این اقدامات فقط از سوی تکفیری‌ها هدایت می‌شود

امام جمعه شوش اظهار کرد: چنین اقدامات خشن و ناجوانمردانه‌ای تنها از سوی تکفیری‌ها هدایت می‌شود و کشور پاکستان نیز در این باره تجربه زیادی دارد.

وی خاطر نشان کرد: در این باره بسیار اتفاق افتاده است که بین مسلمانان و شیعیان بمب منفجر شود ولی باید به این اقدامات پایان داد و گامی در راستای رفع مشکلات برداشت.

*شک نداریم دست استکبار در میان است

امام جمعه شوش اظهار کرد: شک نداریم که دست استکبار جهانی در میان است و به این دلیل این ترورها را به شدت محکوم می‌کنیم و خواستار پیدا شدن عوامل آن هستیم.

امام با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال جنگ میان مسلمانان است، تاکید کرد: مسلمانان باید در این باره هوشیار باشند که استکبار جهانی به دنبال جنگ فرقه‌ای است و تلاش دارد تا میان مسلمانان اختلاف بیاندازد و جنگ‌هایی را آغاز کند که در دو طرف جبهه مبارزه مسلمانان باشند.

انتاهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول