اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی کشتار شیعیان پاکستانی را محکوم کرد‌

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی کشتار شیعیان پاکستانی را محکوم کرد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی کشتار شیعیان پاکستانی را محکوم کرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در بیانیه‌ای که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آورده است: کشتار شیعیان مظلوم پاکستان که از سوی گروه‌های انحرافی و سپاه صحابه صورت می‌گیرد موجب تاثر شدید همه مسلمانان جهان شد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر شاهد جنایت‌های وهابیون و نوکران استکبار جهانی در کویته و کراچی بودیم که کوردلان افراطی بی توجه به آن چه آموزه‌های عقلانی اسلام بیان می‌دارد، جنایتی دیگر را در تاریخ به ثبت رساندند.

امام جمعه اراک یادآور شده است: جنایتکاران به جهانیان و نسل‌های آینده نشان دادند که تفسیر خودساخته از مبانی اسلام چه فجایعی به بار خواهد آورد و امروز با در اختیار داشتن رسانه‌های مختلف از جمله ماهواره، سایت و دلارهای نفتی فراوان بر ضد عقاید شیعیان سمپاشی کرده و باور آنها را با استدلال‌های سطحی خود زیر سئوال می‌برند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: قبل از شکل‌گیری این فرقه انحرافی، پیروان اهل بیت(ع) همراه با برادران اهل سنت به صورت مسالمت‌آمیز با یکدیگر زندگی می‌کردند اما پس از شکل‌گیری وهابیت، روند تکفیر و کشتار شیعیان آغاز شد.

این پیام می‌افزاید: سردمداران کاخ سیاه آمریکا با سکوت خود این جنایت‌های ضد بشری را تایید کرده و مجامع بین‌المللی و مرتجعین منطقه نیز در برابر برادرکشی سکوتی مرگ بار کرده و نه تنها اقدام جدی انجام نمی‌دهند بلکه از جنایتکاران پشتیبانی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان اقدامات نابخردانه، نامشروع و غیر قانونی در کشتار شیعیان مظلوم کویته پاکستان و مردم مظلوم بحرین، سوریه، عراق و فلسطین را محکوم کرد.

انتهای پیام/87001/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول