اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

دشمن با کشتار مردم پاکستان، چراغ راه شیعیان را روشن‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: دشمنان و وهابیونی که دست به کشتار مردم پاکستان می‌زنند بدانند که چراغ راه شیعیان را روشن‌تر می‌کنند.

دشمن با کشتار مردم پاکستان، چراغ راه شیعیان را روشن‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی پیش از ظهر امروز در مراسمی که برای شهادت مظلومانه شیعیان کویته و کراچی پاکستان در حوزه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: بنا بر وظیفه‌ای که مراجع تقلید بر ما تکلیف کرده‌اند، بر حسب مسئولیت امروز این مراسم را در حمایت از کشته شدن شیعیان مظلوم پاکستان برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: وظیفه ما این است که هر جا ظلمی به مظلومی روا می‌شود بپاخیزیم زیرا زبان مظلوم، زبان علما است و امروز فریاد شیعیان مظلوم پاکستان باید توسط علما به گوش دنیا رسانده شود.

امام جمعه چابهار ادامه داد: علما سوری علمایی هستند که این ظلم را ببینند و سکوت اختیار کنند.

وی بیان کرد: خداوند وقتی نعمت ولایت را به انسان‌ها داد بر ما منت گذاشت زیرا این نعمت، بسیار عظیم و بزرگ است.

امام جمعه چابهار افزود: علما وظیفه آگاهی دادن به مردم را دارند زیرا قلم عالم از خون شهدا بالاتر است و این قلم شهید پرورش می‌دهد اما زمانی که عالمی به فساد کشانده شود کل عالم به فساد کشانده می‌شوند.

موسوی گفت: امروز شهدای پاکستان، شاگردان خط امام حسین (ع) هستند و وهابیون بدانند که با این کشتارها، چراغ راه شیعیان را روشن‌تر می‌کنند.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه و علما زنده‌اند و همیشه در صحنه‌های سخت هوشیار هستند.

امام جمعه چابهار بیان داشت: گله ما از مسئولان این است که چطور برای مرگ یک رهبر آمریکای لاتین این همه تبلیغ می‌شود اما برای کشته شدن شیعیان پاکستان جایگاهی وجود ندارد.

موسوی اذعان داشت: از سویی رسانه‌ها باید به وظیفه خود که همان رساندن فریاد مظلومانه شیعیان به گوش همه جهانیان است، عمل کنند تا جهانیان از کشتار وحشیانه و وقیحانه مردم مسلمان آگاهی یابند.

وی گفت: امروزه وهابیون از درون به جنگ با مسلمانان آمده‌اند، وهابیون مأمورند که کسی به اسلام ناب محمدی (ص) گرایش پیدا نکند.

امام جمعه چابهار افزود: امروزه چه شیعه و چه سنی گرفتار این انحرافیون وهابی شده‌اند امیدواریم خداوند ما را از این گرفتاری‌ها نجات دهد.

انتهای پیام/75002/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول