اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح نظارت نوروزی صورت گرفت

شناسایی 106 واحد صنفی متخلف در زرند

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: از آغاز طرح ویژه نظارت نوروزی در شهرستان زرند تاکنون 106 واحد صنفی متخلف شناسایی و مبلغ 145 میلیون ریال جریمه شدند.

شناسایی 106 واحد صنفی متخلف در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز طرح ویژه نظارت نوروزی در شهرستان زرند تاکنون 106 واحد صنفی متخلف شناسایی و به علت گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور مبلغ 145 میلیون و 267 هزار ریال با تشکیل پرونده جریمه شدند.

وی افزود: طی این مدت از 860 واحد صنفی مختلف بازرسی انجام و دو واحد صنفی متخلف دیگر به علت گرانفروشی و توهین به بازرسان پلمپ شد.

کرمی با بیان اینکه طرح ویژه نظارت بر واحدهای صنفی و مقابله با گرانفروشی‌ها در قالب طرح نوروزی تا 25 فروردین در حال اجرا است، افزایش قدرت خرید و تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

وی بیان داشت: ضرورت کنترل نظارت بر وضعیت بازار کالاها و خدمات در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی از دیگر اهداف برگزاری طرح نوروزی است.

کرمی گفت: با توجه به فرا رسیدن سال جدید و افزایش تقاضای عمومی برای کالاها و خدمات به ‌مناسبت خریدهای نوروزی تیم مشترک بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی در طول این مدت بر واحدهای صنفی و تولیدی شهرستان نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/80022/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول