اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله اختری:

هر توطئه‌‌ای از سوی دشمن با یک سخنرانی مقام معظم رهبری خنثی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) گفت: هر توطئه‌ای که دشمن پی‌ریزی می‌کند با یک بیان شیرین و سخنرانی مقام معظم رهبری خنثی می‌شود که این نشان‌دهنده نقش و جایگاه امامت و رهبری و اطاعت از رهبری در جامعه اسلامی است.

هر توطئه‌‌ای از سوی دشمن با یک سخنرانی مقام معظم رهبری خنثی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند آیت‌الله محمدحسن اختری ظهر امروز در نشستی که در مسجد جامع الغدیر شهر دوست‌محمد با حضور فرماندار، علمای شیعه و سنی، معتمدین، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی هیرمند برگزار شد اظهار داشت: عظمت و عزت ملت مسلمان ایران در اثر پایبندی به اصول دینی و اعتقادی‌شان است که توانسته‌اند در برابر همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها ایستادگی کنند.

وی افزود: مردم ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و به رهبری حضرت امام خمینی (ره) برای دین خدا و اسلام با طاغوت و نظام ظالمانه شاهنشاهی مبارزه کردند و توانستند با اطاعت از امام، نظام جمهوری اسلامی را برپا کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی با وجود اینکه نوپا هم بود توانست در برابر همه توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند و ملت ایران توانستند انقلاب خود را به همه دنیا صادر کنند.

اختری به توطئه‌های دشمنان در طول عمر انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز ما در شرایط خاصی قرار داریم و دشمن با یک حربه جدید و حیله‌گری فریبنده وارد میدان شده است و می‌خواهد با ایجاد اختلاف بین مسلمانان به اهداف شومش برسد.

وی اضافه کرد: مسلمانان به برکت خون شهدا، عزت خاصی در دنیا پیدا کرده‌اند و دنیای اسلام دنیای رشد و ترقی است مسلمانان در دنیا با امید بسیار بالایی در راه تحقق آرمان‌های دینی خودشان تلاش می‌کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: بعد از ایمان به خداوند متعال و ایثار و فداکاری مردم ایران، اطاعت از رهبری سبب شده که ملت ایران هر روز در حال رشد و پیروزی و کسب افتخارات جدید در جهان باشد.

اختری بیان داشت: وجود رهبری و ولایت‌فقیه ضامن موفقیت و پیشرفت ملت ما بوده است و اگر ما توانسته‌ایم تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم به علت داشتن رهبری آگاه، هوشیار، سیاستمدار، پارسا و پرهیزگار مانند مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

وی اذعان کرد: هر توطئه‌ای که دشمن پی‌ریزی می‌کند با یک بیان شیرین و سخنرانی مقام معظم رهبری خنثی می‌شود که این نشان دهنده نقش و جایگاه امامت و رهبری و اطاعت از رهبری در جامعه اسلامی است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) خاطرنشان کرد: مدارس علمی اهل تسنن در کشور در مقایسه با حوزه‌های علمیه تشیع بیشتر است که این نشان دهنده اتحاد و همبستگی شیعه و سنی در ایران اسلامی است.

 * در شهرستان هیرمند 90 مسجد شیعه و 168 مسجد تسنن وجود دارد

 امام جمعه هیرمند هم در ادامه این نشست گفت: در شهرستان هیرمند، شیعه و سنی با وحدت و اتحاد در کنار هم زندگی می‌کنند و در این شهرستان 90 مسجد شیعه و 168 مسجد اهل تسنن وجود دارد.

حجت‌الاسلام ابراهیم گزمه افزود: شهرستان هیرمند با توجه به مرزی بودن از حساسیت بالایی برخوردار است و دشمن نیز برنامه‌های خاص خود را برای این منطقه دارد که با توجه به اتحاد و همدلی شیعه و سنی در این منطقه دشمن به اهداف شومش نخواهد رسید.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مساجد شهرستان فاقد روحانی است طرح رابطین فرهنگی در شهرستان هیرمند آغاز شده است که در این طرح، یک نفر از اهالی روستا توسط دفتر امام جمعه یا تبلیغات اسلامی شناسایی و با ارائه آموزش‌های لازم در روستا به فعالیت و تبلیغ دین خواهد پرداخت.

انتهای پیام/75002/صا40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول