اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولان با وحدت خاطری آسوده برای مردم فراهم کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان تاکستان خواستار تحقق وعده‌ها در خصوص کاهش قیمت‌ها برای آسودگی مردم به‌ ویژه مستمندان در ایام پایان سال شد.

مسئولان با وحدت خاطری آسوده برای مردم فراهم کنند

آیت‌الله علی اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان، احسان را از مفاهیم عالی انسان و اسلامی برشمرد و اظهار داشت: جایگاه انسانی هر فرد وی را وادار می‌کند که به سوی نیکی و خوبی به دیگران گرویده شده و این مهم به عنوان نوعی خیر رسانی به دیگران محسوب می‌شود که در ذات انسان‌ها نهفته است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وجود انسانیت در افراد آنان را به سوی احسان سوق می‌دهد، افزود: استعداد‌های معنوی انسانی حکایت از این دارد که انسان به نیکوکاری و خیر رسانی مکلف بوده و علاوه بر این مسئله نیکو کردن به دیگران جزو امور ذاتی است.

وی با بیان اینکه دین اسلام به افراد نیکو کننده دستور فوق‌العاده برای کمک و دستگیری از نیازمندان داده است، تصریح کرد: خداوند متعال هیچ‌گاه اجر محسنین را ضایع نکرده و اعمال نیکوکار از ذات اسلام سرچشمه می‌گیرد.

امام جمعه تاکستان با دعوت از آحاد مردم برای دستگیری از مستمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت دارای فرزند برای پایان سال تصریح کرد: خوب است که هر کدام از ما نیز تکلف و زیر پوشش‌ دادن معنوی و مادی یکی از محرومان را در‌ پیش گرفته و دین خویش را نسبت به آنان ادا کنیم.

وی با بیان اینکه پذیرش تأمین مواد غذایی خانواده‌های محروم از راه‌های کسب توفیق الهی است، تصریح کرد: بنا بر مطالبی که گفته شد احسان و نیکوکاری به طور حتم جزو وظایف فطری انسان‌ها بوده و باید همواره به محرومان، مستمندان و فرزندان بی‌بضاعت کمک کرد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار با خبرگان در خصوص حل مشکلات اقتصادی، تصریح کرد: رهبری فرمودند که بنده تذکرات را داده‌ام و هم‌اکنون منتظر گزارش هستم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امیدواریم دولت و مسئولان با وحدت و همت مشکلات مردمی به‌ ویژه در بخش معیشتی را برطرف کرده تا مردم با خاطری آسوده‌تر به سال نو که سال انتخابات سنگین و سرنوشت‌ساز نیز است، وارد شوند.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول