اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

لازمه حل مشکلات، وحدت و همدلی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: لازم است همه اقشار جامعه در تمام زمینه‌ها با یکدیگر تعامل کرده و برای رفع مشکلات و دفع تحریم‌های دشمن اقتصاد مقاومتی را پیش‌رو گیرند.

لازمه حل مشکلات، وحدت و همدلی است

حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای اینکه مشکلات و کمبودهای موجود از کشورمان رخت بندد، لازم است همه اقشار جامعه در تمام زمینه‌ها، با یکدیگر تعامل کرده و برای رفع مشکلات و دفع تحریم‌های دشمن اقتصاد مقاومتی را پیش‌رو گیرند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال دسیسه چینی برای ایجاد بحران در کشورمان هستند، لیکن می‌توان از طریق اتحاد، همدلی و همکاری با یکدیگر، مسائلی را که دشمن ایجاد کرده است، رفع گردد.

قهرمانی مهم‌ترین دغدغه رهبری در شرایط کنونی را وحدت، همگرایی و همدلی مسئولان و یکایک ملت دانست و بیان داشت: در سایه اتحاد و همدلی، عبور از بحران‌های مختلف امکان پذیر است، لیکن باید در این سمت و سو گام برداریم و رسانه‌ها نیز باید برای شکل‌گیری فضای اعتماد و همدلی تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای تحقق یافتن شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش شود، بیان داشت: دشمنان برای در تنگنا قرار دادن ملت ما به انواع ترفندها دست زدند و چون در جبهه‌های مختلف با شکست رو به رو شده اند حمله‌های اقتصادی خود را به سوی ملت ایران آغاز کرده‌اند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مقام معظم رهبری با در نظر گرفتن شرایط جاری کشورمان و تحرکات دشمنان سرفصل رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را پیش‌روی ملت‌مان گشوده‌اند، افزود: با وجود اینکه در انتهای سال قرار گرفته‌ایم باید بیانات رهبری همیشه و در هر زمان و مکان سرلوحه امور قرار گرفته شود و مسئولان با حمایت از سرمایه‌گذاران و مردم نیز با خودداری از خرید کالاهای خارجی، برای رونق یافتن اقتصاد کشور جهاد کنند و به این ترتیب موجبات خشنودی رهبر معظم را فراهم نمایند.

انتهای پیام/61002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول