اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای هیئت نمایندگان اتاق مازندران:

اقتصاد امروز نیازمند وحدت است

خبرگزاری فارس: اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران بر نیاز امروز اقتصاد ما به وحدت، نظرات جمعی، یک صدا تأکید کردند.

اقتصاد امروز نیازمند وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران در یازدهمین جلسه خود در سال 91 اعلام کردند که از هیچ کوششی برای انسجام و وحدت در شرایط امروز دریغ نخواهند کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران در این جلسه از ستاره‌دار شدن برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان در بانک‌های مازندران ابراز نگرانی کرد.

غلامرضا عشریه افزود: متأسفانه نحوه برخورد بانک‌ها با تولیدکنندگان صنعتی و معدنی استان مناسب نیست.

وی تصریح کرد: برخورد مدیران بانک‌ها با صاحبان واحدهای تولیدی که ضامن سایر واحدهای تولیدی برای اعطای تسهیلات شده مناسب نبوده و به آنان نیز تسهیلات نمی‌دهند.

عشریه با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی بر اساس قانون تشکیل شد، اظهار داشت: متأسفانه بانک‌ها تولیدکنندگان خوب و بد را با یکدیگر به یک سطح می‌بینند و برخی تولیدکنندگان مطرح که ضامن شده از بانک‌ها کارت ستاره‌دار می‌گیرند.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی آمادگی لازم را برای حمایت از تولید و جداکردن تولیدکنندگان متخلف از دیگر تولیدکنندگان دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران اذعان داشت: تولیدکننده نیازمند حمایت مسئولان بوده زیرا مشکلات فعلی تولیدکنندگان فرااستانی است و فشار تحریم، تورم و کمبود مواد اولیه و ستاره‌دار شدن واحدهای صنعتی در بانک‌ها مهم‌ترین مشکلات فعلی تولیدکنندگان است.

امیدحاجیان برنجستانکی نائب رئیس اتاق بازرگانی مازندران نیز در این جلسه نبود زیرساخت‌های مناسب در سیستم حمل و نقل جاده‌ای را یکی از مهم‌ترین مشکلات صادرکنندگان بیان کرد.

صادقی، مهاجر، نیکزاد، اصغری، کاوه، مستشرق، فیاض و چلنگری از اعضای هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق نیز با تأکید بر اتحاد و یکپارچگی در شرایط امروز اقتصادی خواستار پیگیری جدی مسئولان برای مشکلات موجود عرصه تولید و صنعت شدند.

بهروز صادقی عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران و رئیس دوره چهارم کمیسیون صنعت اتاق ایران نیز در این جلسه با بیان اینکه اقتصاد کشور ما بیش از گذشته به وحدت و یکدلی نیاز دارد، از تلاش‌های چشمگیر دو سال گذشته اتاق بازرگانی مازندران در دوره پنجم برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان قدردانی کرد.

نصیر عمرانیان محمدی عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران هم در این جلسه گفت: برای حمایت از تولید و صنعت می‌طلبد با همکاری اتاق ایران پیگیری‌های لازم را برای اختصاص ردیف اعتباری در بودجه سال 92 کشور پیش از تصویب صورت داد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول