اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

وحدت فرق و مذاهب اسلامی یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: وحدت فرق و مذاهب اسلامی یک ضرورت است.

وحدت فرق و مذاهب اسلامی یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: توجه به تعالیم اسلامی و گسترش معنویت در جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد و همه مسئولان باید در این مسیر تلاش کنند.

وی افزود: کنگان دارای وضعیت منحصر به ‌فردی است و شیعه و سنی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان با بیان اینکه وحدت فرق و مذاهب اسلامی یک ضرورت است، خاطر نشان کرد: وحدت و اتحاد مورد تأکید پیشوایان دینی بوده و با توجه به هجمه‌های دشمنان، ضرورت وحدت فرق و مذاهب بیش از بیش آشکار می‌شود.

اهرمی تصریح کرد: وحدت اسلامی عامل امنیت و پیشرفت محسوب می‌شود و اگر غیر از این باشد؛ نتیجه‌ای جز فساد و ویرانی نخواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: شناخت آموزه‌ها و تعالیم دینی بر اساس دریافت از قرآن کریم و سنت نبوی راه علاج واقعه و از آسیب‌پذیری در مقابل تهدیدات دشمن جلوگیری می‌کند.

اهرمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور از کنگان اظهار داشت: کاروان راهیان نور در واقع تأثیر معنوی ژرفی بر روحیه بازدیدکنندگان دارد و کسانی که طالب روح معنویت هستند را سیراب می‌کند.

وی گفت: راهیان نور دریچه‌ای به سمت یاد و نام شهدا و ایثارگری آنهاست، شمیم جهاد را زنده می‌کند و در حقیقت از ارزش‌های مسلم انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان بر لزوم تقویت معنویت در بین مسئولان تأکید کرد و افزود: وقت همان عمر انسان است که سرمایه‌ای بالاتر از آن نیست، مشروط بر اینکه از آن برای رشد و ترقی ظاهر و باطن استفاده شود، یعنی وقت نردبان ترقی شود.

اهرمی از توزیع اوقات شرعی در بین شهروندان کنگان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به مراجعه مخاطبان این اداره و لزوم ادای فریضه نماز در اول وقت، اوقات شرعی سال 92 برای این عزیزان و سایر شهروندان و همچنین برای ارائه به مسافران نوروزی تنظیم و توزیع می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول