اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان قزوین:

مجمع بسیج هنرمندان با هدف وحدت در قزوین تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: ایجاد وحدت و هم‌افزایی فکری در راستای تحلیل و برآورد اوضاع انقلاب اسلامی در جامعه هنری از مهم‌ترین اهداف تشکیل مجمع بسیج هنرمندان استان قزوین است.

مجمع بسیج هنرمندان با هدف وحدت در قزوین تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد امیری‌مقدم مسئول بسیج هنرمندان قزوین در نخستین مجمع بسیج هنرمندان استان قزوین که در سالن شهید حسن‌پور سپاه صاحب‌الامر(عج) این استان برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت‌سازی، سازماندهی و هماهنگ‌سازی همه‌ وفاداران انقلاب اسلامی در جامعه‌ هنری استان برای حضور در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف تشکیل مجمع بسیج هنرمندان استان قزوین است.

وی مشارکت حداکثری صاحب‌نظران و اندیشمندان بسیجی در اداره، ‌تقویت و پیشبرد همه‌جانبه تشکل مجمع بسیج هنرمندان، پایش محیطی شرایط موجود جامعه هنری استان، ‌فرصت‌ها، نقاط ضعف، قوت و ارائه راهکارهای برون‌رفت از موانع و مشکلات را از جمله اهداف تشکیل مجمع بسیج هنرمندان استان قزوین عنوان کرد و افزود: ایجاد وحدت و هم‌افزایی فکری در راستای تحلیل شرایط و اهداف انقلاب اسلامی در جامعه هنری از دیگر اهداف این مجمع است.

امیری‌مقدم عنوان کرد: ارتقای فرهنگ کار تشکیلاتی و کادرسازی بسیجیان هنرمند، کمک به کارآمدسازی نظام اسلامی از طریق حمایت و پشتیبانی از اقدامات سازنده و ارزش‌مدار مسئولان اجرایی هنری و پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی و ارتقای کیفی کادرهای بسیج هنرمندان از مهم‌ترین اهداف تشکیل مجمع بسیج هنرمندان استان قزوین است.

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین اذعان داشت: مجموعه‌ای از صاحب نظران حقوقی و حقیقی متناسب با اهداف‌ پیش‌بینی شده در مجمع بسیج هنرمندان استان قزوین دور هم جمع می‌شوند تا با هم‌اندیشی و هم‌فکری و استفاده از فرصت‌ها، راهکارهای رفع موانع را برای رسیدن به شرایط مطلوب در جامعه هنری ارائه دهند.

این مسئول ابراز داشت: تعیین سیاست‌ها و راهکارهای هنری برای تقویت وحدت و انسجام هرچه بیشتر نیروهای وفادار به ارزش‌ها، توسعه فرهنگ بسیجی و جذب حداکثری اعضای هنرمندان به بسیج، تصویب سیاست‌های لازم برای بهتر و به هنگام شدن تدابیر ولایت در جامعه هنرمندان و مطالبات مجمع به اعضای بسیج، دستگاه‌ها، مسئولان استانی و جامعه هنری برای توسعه کمی و کیفی بسیج و سرعت بخشیدن حرکت به سوی اسلامی شدن در جامعه هنری از جمله وظایف و اختیارات مجمع بسیج هنرمندان استان قزوین است.

وی متذکر شد: برگزاری اجلاس عمومی، هیئت رئیسه، شورای بسیج هنرمندان استان و شهرستان‌ها، کار گروه‌ها و دبیرخانه از ارکان مجمع بسیج هنرمندان استان قزوین است.

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین اظهار داشت: تعیین زمان و مکان اجلاس عمومی مجمع، ‌گزارش تصمیمات هیئت رئیسه به اجلاس عمومی مجمع، تصویب تشویق‌های سالانه فعال‌ترین اعضای مجمع و تصویب و ترکیب اعضای کارگروه از جمله وظایف و اختیارهای هیئت رئیسه مجمع هنرمندان استان قزوین است.

امیری‌مقدم با بیان اینکه در کار گروه‌های مجمع بسیج هنرمندان استان قزوین تعدادی کارگروه‌های تخصصی و موضوعی با حضور اعضای مجمع متناسب با تخصص، تجربه و موضوع هر کارگروه تشکیل می‌شود، یادآور شد: 14 کار گروه در این مجمع تشکیل می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: کار گروه فرهنگی و سیاسی، اجتماعی، کارآمدی و سازندگی، بانوان، فقه و هنر، بانوان، دفاعی، تربیتی و اخلاقی، علمی، آموزشی و پژوهشی، بررسی راهکارهای هویت‌یابی و ارتقا سطح تخصصی هنری، بررسی راهکارهای ارتقا سطح منزلت اجتماعی و رفاهی هنرمندان، شناسایی راهکارهای جذب و سازماندهی هنرمندان میسر و نخبه و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از جمله کار گروه‌های مجمع بسیج هنرمندان استان قزوین است.

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین عنوان کرد: ارائه راهکارهای مبتکرانه برای اعتلای وضعیت هنرمندان و پیشنهاد به مجمع پس از تصویب کمیسیون تلفیق، پیگیری مصوبات مجمع عمومی هنرمندان، هم‌فکر و هماهنگ کردن بسیجیان حوزه تخصصی مربوط برای پیشبرد انقلاب در بسیج هنرمندان و تصویب سیاست‌های تخصصی برای پیشبرد تحقق تدابیر ولایت و سیاست‌های مصوب بسیج هنرمندان در استان قزوین از جمله وظایف کار گروهای مجمع بسیج هنرمندان این استان است.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول