اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توقیف وسیله نقلیه تا پایان تعطیلات

صادقی: پلیس با فروشندگان مواد محترقه برخورد می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی قم گفت: پلیس با فروشندگان و حمل‌کنندگان مواد محترقه به شدت برخورد خواهد کرد.

صادقی: پلیس با فروشندگان مواد محترقه برخورد می‌کند

احمد صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای مقابله با هر مورد تخلف به‌ویژه در چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: در مورد چهارشنبه آخر سال وضعیت ما سال به سال بهتر می‌شود و خوشبختانه فرهنگ مردم تغییر کرده و به سمتی رفته که ارزش‌ها را خوب می‌شناسند و نسبت به مسائل دینی خیلی حساسند.

وی بیان کرد: شاهد روند رو به رشدی در عموم مردم در باب احترام به ارزش‌های دینی و مذهبی و جدا شدن از مسائل و مشکلات اجتماعی که بعضا موجب خسارات جبران ناپذیری می‌شود، هستیم.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی قم مشکلات و مسائل چهارشنبه آخر سال را مربوط به هیجانات زودگذر در افراد و تخلیه آن دانست و اذعان کرد: در سال‌های قبل شاهد مشکلاتی بودیم که برخی افراد به اقدامات زشتی از قبیل انفجارات متعدد مواد شیمیایی دست می‌زدند که برای مردم آسیب‌رسان بود.

وی با اشاره به سقط جنین و بروز مشکلاتی برای بیماران قلبی بر اثر این اقدامات گفت: پلیس برنامه‌های مختلفی برای مقابله با کسانی که آرامش مردم را برهم می‌زنند دارد.

صادقی ادامه داد: موارد متصور شده شناسایی و کشف شدند و با کسانی که اقدام به فروش و حمل مواد محترقه می‌کنند به شدت برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: در نظام اسلامی فروش مواد محترقه جرم است و کسانی که وسایل نقلیه آنها در ارتباط با این مسائل توقیف شود تا پایان تعطیلات در پارکنیگ نگه داشته می‌شود و پلیس در مقابل کسانی که اقدام به این مسائل کرده و جان و مال و ناموس مردم را به خطر اندازند کوتاه نخواهد آمد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی قم در عین حال عنوان کرد: پیش‌بینی ما این است در چهارشنبه پایان سال اتفاقی نیافتاده و مردم در تدارک لازم برای استقبال نوروزی پرنشاط خواهند بود.

وی تاکید کرد: پلیس همیشه در صحنه است و با کوچکترین تخلفی در این زمینه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/78001/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول