اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

واحدهای مسکن مهر تا پایان دولت دهم به متقاضیان تحویل داده می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار پاکدشت گفت: تمامی واحدهای شریف‌آباد، پاکدشت و فرون‌آباد تا پایان دولت دهم به متقاضیان و کسانی که ثبت نام کرده بودند تحویل داده می‌شود.

واحدهای مسکن مهر تا پایان دولت دهم به متقاضیان تحویل داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، فرماندار شهرستان پاکدشت اظهار داشت: پروژه‌های مسکن مهر را می‌توان از بزرگ‌ترین برنامه‌های دولت دانست چرا که نقش بسیار مهمی در حل مشکل افراد فاقد مسکن دارد و من فکر می‌کنم که این طرح بیش از 90 درصد از مشکل مسکن مردم پاکدشت را برطرف کرده است.

مقبلی در ادامه با اشاره به جزئیات طرح مسکن مهر در شهرستان پاکدشت عنوان کرد: پروژه‌های مسکن مهر پاکدشت در قالب اجرای سایت 8 هزار واحدی مسکن مهر به متقاضیانی که برای دریافت مسکن ثبت نام کرده بودند، واگذار شده است و پیش از این نیز 2 هزار واحد از این پروژه توسط رئیس جمهور افتتاح و به متقاضیان واگذار شده بود.

وی در ادامه بیان داشت: تمام زیرساخت‌های این پروژه از قبیل آب، برق و گاز تأمین شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و کاملا آماده واگذاری به متقاضیان است ضمن اینکه علاوه بر این پروژه 8 هزار واحدی، پروژه‌های مسکن مهر شریف‌آباد، پاکدشت و فرون‌آباد نیز در حال ساخت است که تا پایان دولت دهم تمام این واحدها به متقاضیان واگذار می‌شود.

فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: برای تأمین فضای آموزشی مورد نیاز نیز 5 هزار واحد آموزشی، پیش‌بینی شده که یکی از این پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت و هم اکنون در دو نوبت صبح و عصر دانش‌آموزان در این واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/2462/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول