اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل منابع طبیعی ‌کرمان

‌احیای جنگل‌ها در ریگان مطلوب است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گفت: پیشرفت پروژه احیای جنگل‌های تخریب یافته در ریگان مطلوب ارزیابی شده است.

‌احیای جنگل‌ها در ریگان مطلوب است

محمدعلی اسدی امروز در حاشیه سفر به شهرستان ریگان‌ در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس اظهار داشت: کارشناسان فائو وضعیت پیشرفت پروژه جف در ریگان را خوب ارزیابی کردند و پروژه احیای جنگل‌های تخریب یافته در ریگان با مصوبه فائو و مشارکت آن در ریگان در حال اجرا است‌.

اسدی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌ها بحث بیابان‌زایی است، ابراز داشت: این مجامع بین‌المللی با مشارکت در این طرح‌ها با جمهوری اسلامی مشارکت دارند‌.

وی افزود: این طرح از بین 200 پروژه در کشور در‌ شهرستان ریگان تصویب شد که با اعتبار 11 میلیارد دلار‌ در سطح 300 هزار هکتار از اراضی تخریب یافته در حال اجرا است‌.

این مسئول ادامه داد: در سال اول این پروژه که توانمند‌سازی جوامع محلی بود، مردم در این طرح مشارکتی جدی و فعال داشتند، کمیته‌ها تشکیل و مردم پای کار آمدند و کار را در 300 هزار هکتار از اراضی آغاز کردند و در سال دوم کار عملی در شهرستان انجام می‌شود.

مدیر‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان تصریح کرد: در بازدید کارشناسان فائو و مسئولان‌ پیشرفت این پروژه را در شهرستان ریگان خوب ارزیابی کردند.

اسدی خاطر نشان کرد: در سال دوم با مشارکت مردم دستاوردهای بیشتری در عرصه منابع طبیعی داریم و با کاشت نهال طی این پنج سال این پروژه با موفقیت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/80014/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول