اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

نگاه به منابع طبیعی نباید سیاسی و بخشی باشد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: نباید به منابع طبیعی و آبخیزداری نگاه بخشی و سیاسی داشت بلکه کار منابع طبیعی یک مقوله تخصصی است که باید جامع و علمی با آن برخورد شود.

نگاه به منابع طبیعی نباید سیاسی و بخشی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در دیدار با کارکنان اداره کل و روسای ادارات منابع طبیعی شهرستان‎ها ضمن تبریک هفته منابع طبیعی، از زحمات مدیران، کارکنان و حافظان منابع طبیعی تشکر کرد و روند منابع طبیعی و آبخیزداری را رو به جلو دانست.

وی وجود گونه‌های نادر در جنگل‎ها که نظر مجامع جهانی را به خود جلب کرده را یکی از دلایل اهمیت حفظ منابع طبیعی دانست و خاطرنشان کرد: با جدیت پیگیر طرح جامع اطفا حریق در مجامع مختلف هستیم و بارها در این خصوص رایزنی شده است.

استاندار گلستان تقویت بخش حقوقی و روابط عمومی در منابع طبیعی را از مهم‌ترین اموری دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

قناعت تصریح کرد: نگاه ما به منابع طبیعی خاص و ویژه است و در سال‎های گذشته حمایت‎های خوبی در موضوعات مختلف کاری از منابع طبیعی و آبخیزداری داشته‌ایم.

در این دیدار همچنین علی سلامتی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، گزارشی از برنامه‌‌ها و اقدامات انجام شده در طول سال‎های گذشته، موفقیت‎ها و مشکلات کلی در حوزه‌ طرح‌‌های جنگلداری، حفاظت، مرتع، جنگل‌کاری و آبخیزداری، ساماندهی و خروج دام و منابع انسانی ارائه کرد.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول