اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف استان سمنان:

منابع طبیعی ضامن توسعه پایدار کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: منابع طبیعی و حفظ طبیعت ضامن توسعه پایدار کشور در تمامی بخش‏هاست.

منابع طبیعی ضامن توسعه پایدار کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، به مناسبت هفته منابع طبیعی در مراسمی با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه و مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان در آستان مقدس امامزاده علویان سمنان، نسبت به غرس نهال‏هایی اقدام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در این مراسم افزود: امروز باید تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم منابع طبیعی در بخش‏های مختلف بیشتر شناخته شود.

حجت‏الاسلام عبدالله واحدی ادامه داد: بخش منابع طبیعی به لحاظ توانمندی‏های بسیار زیاد آن باید به عنوان اساسی‏ترین و یکی از مهم‏ترین عوامل توسعه کشور مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در ادامه گفت: اگر همه مردم و مسئولان از توانایی‏های بخش منابع طبیعی به صورت مطلوب استفاده کنند، می‏توان در راستای توسعه کشور گام برداشت.

واحدی یادآور شد: منابع طبیعی می‏تواند ضامن توسعه پایدار و همه جانبه تلقی شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بیان داشت: بی‏شک در برهه کنونی، حفظ منابع طبیعی و صیانت از طبیعت به منزله جهادی عظیم در راستای توسعه پایدار ایران اسلامی به شمار می‏رود.

واحدی بیان کرد: توجه به نسل فعلی و آتی کشور در بخش قابل توجهی به منابع طبیعی بستگی دارد و این بخش مهم از تقدس و ارزش والایی برخوردار است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: بدون تردید، منابع طبیعی اثرات قابل توجهی بر جوامع دارد و همواره به منزله زیربنای توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور محسوب شده و نقش به‏سزایی در زمینه‏های مختلف ایفا کرده است و باید بیش از پیش قدر و منزلت آن مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول