اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

33 درصد آزادگان مطالبات ماده 13 خود را دریافت کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: بر اساس مصوبه مجلس و دولت پرداخت حقوق و مزایای آزادگان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون 33 درصد آزادگان مطالبات خود را از محل ماده 13 دریافت کردند.

33 درصد آزادگان مطالبات ماده 13 خود را دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر ودود سیدشنوا صبح امروز در جلسه کمیسیون ایثارگران در اردبیل اظهار داشت: تا خرداد ماه امسال به همت دستگاه‌های دولتی این میزان پرداختی را شاهد بودیم.

وی افزود: آزادگان شاغل در بخش‌های خصوصی نیز که شامل 28 دستگاه هستند، بخش عمده‌ای از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند و با دستور ویژه رئیس جمهور قرار است تا پایان امسال همه مطالبات پرداخت شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ادامه داد: با ارائه طرح‌های پیشنهادی به ویژه پرداخت سهام توسط سازمان خصوصی‌سازی، پیش‌بینی می‌شود بخشی از این مطالبات نیز برطرف شده و دغدغه‌های آزادگان بعد از سال‌ها رفع شود.

این مسئول بیان داشت: در سفر نایب رئیس مجلس در ایام‌الله دهه فجر بنده این موضوع را پیگیری کردم که ابوترابی اعلام کرد پیشنهادها و راهکارهای قانونی برای پرداخت مطالبات به حق آزادگان از طریق مجلس به دولت ارائه شده است.

100 درصد مزار شهدا در سال آینده مورد مرمت و بهسازی قرار می‌‌گیرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ساماندهی مزار شهدا که به عنوان زیارتگاه دلباختگان و شیفتگان مرام حسینی است، در دستور کار قرار دارد.

سیدشنوا تصریح کرد: در چهار شهرستان این بهسازی و ساماندهی به صورت 100 درصد انجام شده است.

این مسئول بیان داشت: پیش‌بینی کردیم تا پایان سال 92، 100 درصد مزار شهدا چه به صورت گروهی و تک مزار مرمت شده و مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید شنوا در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته در ارزشیابی استانی در بین 37 دستگاه اجرایی استان اردبیل رتبه 16 را داشتیم، ولی امسال این جایگاه به رتبه 14 ارتقا یافت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل بیان کرد: در ارزشیابی کشوری نیز بنیاد شهید استان اردبیل رتبه اول را به دست آورده و با ارائه برنامه‌های مختلف سعی کردیم رضایت خانواده‌های شهدا و ایثارگران را کسب کنیم.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول