اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی و طی حکمی

ذاکریان‌زاده سرپرست بنیاد شهید بویراحمد شد

خبرگزاری فارس: در آیینی و طی حکمی از سوی سید مصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد، محمد ذاکریان‌زاده سرپرست بنیاد شهید شهرستان بویراحمد شد.

ذاکریان‌زاده سرپرست بنیاد شهید بویراحمد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و طی مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، سید محمد ذاکریان‌زاده به عنوان سرپرست بنیاد شهید شهرستان بویراحمد منصوب و از خدمات چهار ساله سید بهادر کریمی تقدیر شد.

در این مراسم سید مصطفی مهدی با بیان این‌که در نظام جمهوری اسلامی بالاترین خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: کارکنان بنیاد شهید بیش از همه اجر و ثواب معنوی نزد پروردگار خواهند داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که رشادت‌های مردم استان در هشت سال دفاع مقدس در سطح کشور کم‌نظیر است، افزود: این امر وظیفه ما را در قبال خانواده بزرگ ایثارگری دو چندان می‌کند.

مهدی تصریح کرد: باید قدردان چنین مردمی بود و در راه خدمت به آن‌ها منتی بر دوش مردم نگذاریم و به همین خاطر وظیفه داریم که خانواده شهدا و ایثارگران را در هر لحظه و هر زمان از یاد نبریم.

این مسئول در ادامه با بیان این که مسئولیت‌ها و مناصب همه برای خدمت است، گفت: اگر رویکرد خدمت داشته باشیم ترک مناصب همواره آسان خواهد بود و در بدنه بنیاد شهید نیز این تفکر حکمفرماست.

وی با قدردانی از خدمات چهار ساله سید بهادر کریمی از تلاش‌های بی‌وقفه وی برای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر کرد و از ذاکریان‌زاده خواست با همه توان در راه رفع مشکلات خانواده بزرگ ایثارگران این شهرستان انجام وظیفه کند.

ذاکریان‌زاده پیش از این رئیس دفتر مدیرکل و و همچنین در دوره‌ای کارشناس مسئول امور حقوقی این اداره‌کل بوده است.

کریمی نیز به عنوان مشاور مدیرکل بنیاد شهید این استان منصوب شد.

انتهای پیام/2571/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول