اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

ملت الگوساز هرگز تسلیم اراده مستکبران نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: ملتی که در جهان الگوساز شده است هرگز تسلیم تهدیدها، هجمه‌ها و فشارهای مستکبران روزگار نمی‌شوند.

ملت الگوساز هرگز تسلیم اراده مستکبران نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم دشتی عصر امروز در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای هنرمند مشگین‌شهر اظهار داشت: ملت ایران در تمام جهات امروز الگوی کشورهای طرفدار استقلال، حریت و آزادی شدند که به صف مبارزان نظام‌های سلطه پیوستند و دشمن را به زانو درآوردند.

وی عزت، اقتدار، قدرت و سرفرازی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا اعلام کرد و افزود: شهدا با خلق حماسه‌هایی بی‌نظیر به دنیا درس داده و برای همیشه این حقیقت را روشن کردند که انقلاب اسلامی، انقلاب آزادی‌خواهانی است که بر دل‌ها حکومت می‌کند.

دشتی در ادامه تصریح کرد:‌ ملتی که با تکیه بر جوانان با اراده و با ایمان خویش در برابر هجوم سراسری استکبار جهانی ایستادگی کرده و آنها را در اهداف شوم خود به شکست وادار کرده می‌تواند به عنوان یک ملت الگوساز برای ملت‌های آزادیخواه تبدیل شود.

این مسئول یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: این سرمایه‌های معنوی هیچ وقت از اذهان ملت محو نمی‌شوند و نسل‌های آینده ایران اسلامی به حماسه‌سازان عصر امام خمینی (ره) افتخار می‌کنند.

وی بیان کرد: آنهایی که رفتند به یقین کار حسینی انجام دهند و آنهایی که مانده‌اند باید کار زینبی کنند چرا که امروز انتقال پیام شهدا و ایثارگران کم از حضور در جبهه‌های جنگ ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اضافه کرد: ‌باید با پایبندی به تمام ارزش‌های اسلامی در کنار پاسداری از حرمت خون شهیدان زمینه احیا و گسترش فرهنگ شهادت را فراهم آوریم چرا که استکبار جهانی همیشه و در همه حال در اندیشه پیروزی بر ما و پایمال کردن عزت و عظمتمان است.

دشتی یادآور شد:‌ شواهد تاریخی نشان می‌دهد آنها در این راه از هر حربه‌ای که بتوانند، استفاده می‌کنند تا خیمه و ستون پایدار و ارزشمند انقلاب اسلامی را متزلزل کنند.

وی ادامه داد: چنانچه در جنگ تحمیلی هشت ساله استکبار جهانی تمام قواعد جنگی را زیر پا گذاشت و انواع سلاح ممنوعه را در اختیار ارتش بعث عراق قرار داد تا بتواند از این طریق به جمهوری اسلامی ایران در آغازین روزهای فعالیتش ضربه بزند اما به فضل الهی امروز این صدام و صدامیان هستند که نابود شده و انقلاب اسلامی به اقتدار واقعی رسیده است.

دشتی گفت: امروز هم با رفتار غیرمتعارف از قبیل فشارهای اقتصادی، حربه حقوق بشر و ده‌ها دلیل و بهانه نابجا می‌خواهند مانع پیشرفت اسلامی شوند که ضرورت دارد آحاد مردم هوشیار بوده و ناخواسته و ناآگاهانه قدم در مسیر تحقق اهداف این جهان‌خواران نگذارند.

این دیدار که به مناسبت 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام راحل و روز شهدا انجام شد، مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه مشگین‌شهر و مسئول کانون بسیج هنرمندان مشگین‌شهر از خانواده‌های معظم شهدای هنرمند ابراهیم و خلیل محمدزاده، مهدی مرادی، امیرعلی مستعلی‌زاده، واحد رضایی و حبیب‌الله صادقیلر دیدار کردند.

انتهای پیام/62001/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول