اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نرماشیر:

شدت تحریم‌ها نشانه موفقیت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نرماشیر گفت: ملت ایران هیچ‌گاه در مقابل تهدید و تحریم دشمن خم نمی‌شود و شدت عمل دشمن در تحریم و تهدید دلیل موفقیت ما است.

شدت تحریم‌ها نشانه موفقیت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، حجت‌الاسلام روح‌الله ایران‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان موفقیت‌های مختلف کشورمان را برای مردم یادآور شد و اظهار داشت: دشمن با برنامه‌ریزی‌های زیاد و با همکاری بسیاری از کشورها دست به تحریم کشورمان زد، اما ملت ایران هیچ‌گاه در مقابل تهدید و تحریم دشمن خم نمی‌شود و شدت عمل دشمن در تحریم و تهدید دلیل موفقیت ملت ایران است.

وی به جایگاه زن در اسلام نیز اشاره کرد و افزود: در فرهنگ غرب زن به عنوان یک ابزار، یک وسیله یا شی و یک فرد خدمتگزار برای مرد معرفی شده است در حالی که اسلام بزرگ‌ترین عزت، کرامت و شرافت را برای زن در نظر گرفته است.

ایرانژاد بیان داشت: هدف اسلام از این همه توجه به زن و تاکید بر حجاب، سوق دادن مردم به سمت عشق‌های آسمانی است.

وی با اشاره به کشتار شیعیان پاکستان تصریح کرد: افراطی‌گری مذهبی، حربه‌ای است که همواره استکبار جهانی از آن برای تحقق اهداف پلیدش استفاده می‌کند و این بار در پاکستان خون شیعیان پاکستان توسط دستان پلید وهابیت به زمین ریخته شد.

ایرانژاد از تعطیلی حوزه‌های علمیه کشور در روز شنبه خبر داد و بیان کرد: به عنوان یک مسلمان این حرکت وقیحانه وهابیت خبیث را محکوم می‌کنیم و دولت پاکستان بداند که تامین امنیت تمام شهروندان از وظایف اصلی آنها است.

ناامید کردن مردم بزرگ‌ترین خیانت است

امام جمعه روداب نرماشیر هم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: ناامید کردن مردم یکی از بزرگ‌ترین خیانت‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید مهدی مصطفویان تصریح کرد: دشمنان با تحریم‌های اقتصادی و با تشدید آن به تصور باطل خود به دنبال فلج کردن این کشور بودند تا بتوانند ملت مقاوم را به تسلیم وادار کنند، اما بر خلاف تصور آنها روزبه‌روز اقتدار ایران اسلامی بیشتر و بیشتر شد.

وی افزود: اگر ما به وعده الهی ایمان داریم و می‌دانیم که خداوند در شرایط سخت دست ما را می‌گیرد از هیچ کس و یا چیزی بیم نداریم.

مصطفویان با معرفی روحانی جوان حجت‌الاسلام شیخ ناصر نظام‌آبادی به عنوان امام جمعه موقت بخش روداب گفت: از جوانان بخش می‌خواهم نسبت به کار و تلاش همت بیشتری داشته باشند و با کمک یکدیگر شهر و دیار خود را آباد کنند.

انتهای پیام/80026/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول