اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر:

دشمن قصد دارد مانع برگزاری انتخابات شود/ملت ایران کمر دشمن را شکسته است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: راهبرد دشمن درانتخابات ریاست‌جمهوری این است در صورت امکان مانع برگزاری انتخابات شوند، اما کور خوانده‌اند و موفق نخواهند شد.

دشمن قصد دارد مانع برگزاری انتخابات شود/ملت ایران کمر دشمن را شکسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمدحسین پرآور در نشست شورای اداری آبپخش اظهار داشت: ایام پایانی سال، ایام جنب‌وجوش و تحرک بیشتر است و از همین‌رو از تمامی مدیران و مسئولان اجرایی تقدیر و تشکر می‌کنم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر ادامه داد: سالی که در روزهای پایانی آن هستیم، سالی پر از فراز و نشیب بود و سختی و فشار بسیار زیادی بر دولت بود و تحریم‌ها، شرایط اقتصادی و فشارهای متعدد برای خسته کردن دولت بود.

پرآور خاطرنشان کرد: دنیای استکبار و ایادی آنها تمامی برنامه‌های خود را برای فشار بر ملت ایران تنظیم کرده‌اند، اما از این مسئله غافل بوده‌اند که تمامی تلاش و برنامه‌ریزی‌های آنها در 34 سال گذشته با ایستادگی ملت مسلمان ایران به شکست منجر شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان در حربه جدید خود اقتصاد کشور و نان دهک‌های پائین جامعه را نشانه رفته و قصد دارند ولی‌نعمتان و افرادی که حاضرند برای رهبری و انقلاب جان خود را فدا کنند را دچار یأس و نومیدی کنند که به فضل الهی و ایستادگی مردم با شکست مواجه خواهند شد.

این مسئول با تأکید بر اینکه مردم گوش به فرمان رهبری هستند و بس، عنوان کرد: دشمنان خیال‌های باطل در ذهن خود می‌پرورانند و در یوم‌الله 22 بهمن با وجود فشارها و مشکلات اقتصادی، مردم بیشتر و پرشورتر از سال‌های قبل در صحنه حاضر شدند و این نشان از پایبندی مردم به اصول و ارزش‌ها است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: دشمنان فکر می‌کردند که با فشارهای اقتصادی در سالگرد پیروزی انقلاب مانع از حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خواهند شد؛ اینها هنوز درک نکرده‌اند که انقلاب مردم بر پایه ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و الهی و نه‌ به‌ خاطر مادیات و مسائل دنیوی بوده است.

پرآور ابراز داشت: بعد از 34 سال فراز و نشیب‌های مختلف، جنگ، ترور شخصیت‌ها، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، دشمنان دریافته‌اند که قدرت بزرگی به ‌نام نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای صلح‌طلبی، عدالت‌طلبی، آرمان‌خواهی شکل گرفته است و این را باید برای آیندگان نیز ترسیم کنند.

وی افزود: مطمئناً مردم ایران اسلامی مقابل هجمه آخر دشمنان و دنیای استکبار، ایستادگی و مقاومت بیشتری خواهند داشت و کمر آنها را خم می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر ابراز داشت: حضور پرشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سبب تشکیل نشست 1+5 شد و در این مذاکره کشورهای عضو مقابل خواسته‌های ایران تسلیم شدند و پذیرفتند که انرژی هسته‌ای حق مسلم ملت ایران است.

پرآور گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ضربه‌ای محکم به ایادی استکبار زدند و در خرداد‌ماه سال آینده با حضور پرشور در صندوق‌های رأی و شرکت گسترده در انتخابات ضربه کاری به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خواهند زد.

وی در ارتباط با راهبرد دشمنان در انتخابات آینده بیان داشت: راهبرد دشمن در انتخابات ریاست‌جمهوری این است که در صورت امکان مانع برگزاری انتخابات شوند، اما در این زمینه کور خوانده‌اند و موفق نخواهند شد.

کمرنگ کردن حضور مردم با گسترش گرانی‌ها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر اذعان داشت: برنامه دیگر دشمن کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و می‌خواهند با برجسته کردن برخی گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی شرکت مردم در انتخابات را کم‌رنگ کنند و قطعاً این موضوع با تدبیر، درایت و بصیرت مردم ناکام می‌ماند.

پرآور عنوان کرد: زیرسئوال بردن اصل انتخابات یکی از برنامه‌هایی است که دشمن در برابر انتخابات پیش‌رو گرفته است و می‌خواهند بگویند که انتخابات سالم برگزار نشده و به همین هدف ندای «انتخابات آزاد» سر می‌دهند.

وی اظهار داشت: بصیرت، امام‌شناسی، رهبرشناسی، موقعیت‌سنجی و حضور به موقع مردم توطئه شوم دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

پرآور بیان داشت: وظیفه ما مسئولان و برگزارکنندگان انتخابات این است که امانت‌داری را اصل اول کار قرار دهیم و زمینه را برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی فراهم کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: آبپخش بخشی تازه‌تأسیس است و نیاز به تلاش و همت مضاعف و توجه به کارها و فعالیت‌های عمرانی دارد.

پرآور اذعان داشت: برای پیشرفت و توسعه منطقه خود نباید تنها منتظر اقدامات بخشداری، فرمانداری و ... باشیم، بلکه پتانسیل‌های انسانی توانمند که امکان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به ‌منظور توسعه بخش دارند را نیز باید دعوت کنیم.

وی با اشاره به اینکه آبپخش امکانات بالقوه زیادی دارد، یادآور شد: زمین‌های مناسب کشاورزی، منابع آبیاری و ... امکاناتی است که در اختیار داریم و باید از تمامی آنها برای ارتقا و توسعه آبپخش استفاده کنیم.

پرآور بیان داشت: دولت خدمتگذار تمام تلاش و توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم به ‌کار گرفته است و با تمام وجود برای توسعه مناطق تلاش می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر عنوان کرد: میزبانی مطلوب و به‌ بهترین نحو ممکن از مسافران نوروزی رویکردی است که ستاد تسهیلات سفر استان بوشهر در دستورکار خود قرار داده است و با تمام توان در این مسیر تلاش خواهیم کرد.

پرآور گفت: پیش‌بینی لازم برای میزبانی از چند میلیون گردشگر و مسافر نوروزی شده و برنامه‌های خود را در ستاد تسهیلات سفر استان بر این منوال تنظیم کرده‌ایم.

وی افزود: از نظر امنیت، انتظامات بین راهی، خدمات بهداشتی و رفاهی برنامه‌ریزی و تلاش شده که بهترین خدمات به مسافران نوروزی ارائه شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر اذعان داشت: شهرهایی که دروازه ورودی استان بوشهر هستند؛ باید شرایط را برای حضور مسافران آماده کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: فرصتی طلایی برای وفایی ایجاد شده که می‌تواند در این فرصت کارنامه فعالیت‌های خود را خط‌خطی کند و یا آن را به نقطه عطفی در طول دوران خدمت خود تبدیل کند.

پرآور در پایان تصریح کرد: اگر مسئولان و مدیران بخش با وفایی همکاری نداشته باشند، کارنامه مدیریتی وی خط‌خطی و در صورت همکاری و تعامل همه‌جانبه مسئولان در مسیر رفع مشکلات دوران فعالیت وی در آبپخش نقطه‌عطفی در کارنامه تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول