اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

استکبار از ملت ایران در هراس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: یکی ار مؤلفه‌های قدرت در نظام جمهوری اسلامی حضور حداکثری مردم در انتخابات است و استکبار از این حضور در هراس است.

استکبار از ملت ایران در هراس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت،‌ حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در همایش دهیاران و شوراهای شهرستان بافت اظهار داشت: اگر به انسانی مسئولیت می‌دهند باید با تعصب کار کند، باید با شعور و تدبیر مسئولیتی را که پذیرفته انجام دهد.

وی افزود: انسان برای انجام هر کار خوبی باید قصد قربت کند تا در پیشگاه خدا عزیز شود، همین که مردم یک شهرستان، استان و یا کشور به حرف یک مسئول اعتماد دارند، خیلی مهم است و هر چه این اعتماد بیشتر باشد، مسئولیت سنگین‌تر و در پیشگاه خدا عزیزتر است. 

ابراهیمی تصریح کرد: در ایام نوروز باید بیشتر مراقب خود و خانواده‌مان باشیم در این ایام که خانواده‌ها به خانه یکدیگر می‌روند، نباید حرمت‌ها شکسته شود،‌ باید بدانیم بیش از 110 کانال ماهواره‌ای فارسی و غیر فارسی فرهنگ فحشا را برای جوانان ما تبلیغ می‌کنند. 

وی اذعان داشت: در دنیای غرب خانواده‌ها از پاشیده شده است، آنها حسادت می‌کنند که میلیاردها پول از دهان مردمشان می‌گیرند و برای ما فیلم پخش می‌کنند، آنها با این نظام خدایی و اعتقاد قوی و شکست‌ناپذیر مشکل دارند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مشکلات ما کاهش تعداد فرزندان در خانواده‌های ایرانی است، سیاسیون از کاهش جمعیت به عنوان عاملی برای تخریب نظام یاد کردند، اگر بخواهیم روی پای خود بایستیم حداقل باید چهار فرزند داشته باشیم، آمریکا تا به حال شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر را در کشورش نداده است. 

وی بیان کرد: دهیاران و شوراها باید نسبت به ایام محرم، رمضان و صفر و حتی در جشن‌ها و ولادت‌ها کوشا باشند و از روحانیان دعوت کنند تا مراسمات مذهبی خوبی در روستایشان داشته باشند، ذکر اهل‌بیت (ع) گفتن افتخاری برای ماست. 

ابراهیمی ابراز کرد: یکی از مؤلفه‌های قدرت در نظام ما حضور حداکثری مردم در انتخابات است، استکبار از این می‌ترسد که ما قدرتمان تثبیت شود، آنها از ولایت و رهبری می‌ترسند، آنها از تک‌تک مردم در هراسند. 

وی تصریح کرد: دشمن می‌داند که همه توطئه‌های آنها با وجود رهبری خنثی است، آنها به همین دلیل دست بر روی رهبری گذاشته بودند، حتی پوتین اذعان کرده بود که با وجود مسیح ایران یعنی رهبر، کشورشان از آسیب در امان است. 

ابراهیمی گفت: این نظام از آن امام زمان (عج) است و باید به دست او برسد و می‌رسد، دشمنان با درست کردن مشکلات شاید برای ما زحمت درست کنند، اما هیچ نفعی نمی‌برند.

انتهای پیام/80024/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول