اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

ملت ایران با تمام وجود پای صندوق‌های رأی می‌آیند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: ملت ایران اسلامی با تمام وجود در انتخابات خرداد سال آینده پای صندوق‌های رأی می‌آیند.

ملت ایران با تمام وجود پای صندوق‌های رأی می‌آیند

جواد کمالی روز گذشته در حاشیه سفر به کوهبنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ملت ایران طی 33 سال گذشته به دنیا ثابت کرد که برای حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی به مصداق آیه قرآن عظیم که خداوند می‌فرماید «کسانی که گفتند خداوند پروردگار ماست بر این عهد و پیمان خود پایدار و با استقامت خواهند بود»، تاکنون عمل کرده‌اند.

وی افزود: ملت ایران در مقابل تمام نقشه‌ها، دسیسه‌ها و حیله‌های شیطانی استکبار جهانی با تمام وجود و توان ایستاده و یک میلی‌متر از مواضع به حق خود عقب‌نشینی نکرده است.

کمالی ابراز داشت: در دوران انقلاب اسلامی توطئه گروهک‌های سیاسی، هجمه سنگین ترور شخصیت‌های انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی و در نهایت 33 سال تحریم بین‌المللی که اخیرا تشدید تحریم بین‌المللی توسط استکبار جهانی و در رأس آنها امریکا، غرب مستکبر و صهیونیسم بین‌المللی بر علیه ایران اجرا می‌شود، اما این ملت در کنار ولایت و رهبری در مقابل تمام توطئه‌های آنان همچون کوهی استوار ایستاده و تمام نقشه‌های آنها را در مراحل مختلف خنثی کرده است.

وی تصریح کرد: دشمن با توجه به تشدید این تحریم‌ها به حضور کمرنگ مردم در جشن پیروزی انقلاب دل بسته بود، اما ملت ایران با حضور حماسی خود در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب یک بار دیگر به مستکبران قسم خورده و دشمنان انقلاب اسلامی ثابت کرد که همواره متحد، مصمم و ولایتمدار در صحنه باقی می‌ماند و هیچ حربه و حیله استعماری و استکباری نمی‌تواند آنها را از پای درآورد.

این مسئول بیان داشت: به طور یقین در انتخابات خرداد سال آینده که دو انتخاب ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را در یک روز با هم داریم، ملت ایران اسلامی با تمام وجود نفر به نفر و جمعیت به جمعیت پای صندوق‌های رأی می‌آیند و به لطف خداوند تیر خلاصی سلاح آسمانی انقلاب مقدس اسلامی را به قلب ناپاک استکبار جهانی و صهیونیسم می‌زنند.

کمالی عنوان کرد: ملت ایران به کلام حضرت امام خمینی (ره) که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد با حمایت از این راه مقدس این مسیر الهی را تا ظهور عدالت جهانی حضرت مهدی (عج) ادامه می‌دهد و به تکلیف سنگین خود در این برهه از تاریخ برای گسترش اسلام و صدور انقلاب اسلامی همچنین نجات جامعه مسلمان ادامه می‌دهد.

وی افزود: ملت ما در سایه همین احساس رسالت سنگین که با وعده‌های پیروزی از طرف خداوند همراه است به توفیق الهی در سایه ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی دست پیدا می‌کند.

انتهای پیام/80012/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول