اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرزند آیت‌الله بهجت:

نمایشگاه کتاب حوزه اقدامی ارزنده در ارائه منابع علمی به پژوهشگران است

خبرگزاری فارس: فرزند آیت‌الله بهجت گفت: نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه اقدام مثبت و ارزشمند در ارائه منابع علمی به اقشار مختلف جامعه به ویژه محققان و پژوهشگران است.

نمایشگاه کتاب حوزه اقدامی ارزنده در ارائه منابع علمی به پژوهشگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه کتاب حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بهجت اظهار داشت: یکی از کارهای اساسی و از جمله لوازم اولیه برای نشر علم، فراهم کردن منابع علمی مورد نیاز پژوهشگران است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در واقع به بهترین صورت ناشران بخش حوزوی را گرد هم می‌آورد و موجب صرفه‌جویی در وقت علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می‌شود.

فرزند آیت‌الله بهجت تاکید کرد: باید به نقش مطالعه و کتاب در زندگی اجتماعی و فردی توجه بیش از پیش صورت گیرد تا جامعه از فواید آن بهره‌‌مند شود.

بهجت سطح سومین نمایشگاه کتاب حوزه را خوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که نمایشگاه‌های کتاب حوزه هر سال با ارتقاء کیفیت، منابع علمی معتبری را به اقشار مختلف جامعه به ویژه محققان و اندیشمندان عرضه کند.

وی با ابراز رضایت از حضور ناشران خارجی در این نمایشگاه گفت: حضور ناشران خارجی گامی مثبت در ارائه کتاب‌های معتبر از نویسندگان سرشناس است تا منابع اصلی به راحتی در اختیار طلاب قرار گیرد.

حجت‌الاسلام بهجت افزود: خوشبختانه با وجود گرانی کاغذ و مشکلات تبدیل ارز خوشحالیم که ناشران خارجی استقبال خوبی از برپایی نمایشگاه حوزه کرده‌اند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول