اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن خبر داد

راه‏اندازی پردیس تحقیقاتی پژوهشگران و نخبگان در رودهن

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن از راه‏اندازی پردیس تحقیقاتی پژوهشگران و نخبگان (شهر دانایی) در رودهن خبر داد.

راه‏اندازی پردیس تحقیقاتی پژوهشگران و نخبگان در رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، جلسه باشگاه پژوهشگران جوان با حضور کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، مهدی مرجانی معاون پژوهشی باشگاه، علیرضا ایرانبخش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، بهنام شکری رئیس شورای اسلامی شهر رودهن، مصطفی عبادی معاون پژوهشی و مهرداد ثابت مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در سالن کنفرانس این مجتمع دانشگاهی تشکیل شد.

علیرضا ایرانبخش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در این نشست گفت: امیدواریم با کمک خداوند و یاری مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم شعبه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را در رودهن تاسیس کنیم.

ایرانبخش گفت: در این جلسه با ارتقای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد به شعبه و با اعطای عنوان قطب روان‏شناسی، علوم تربیتی و علوم اجتماعی به واحد رودهن موافقت شد.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شد تا برای راه‏اندازی پردیس تحقیقاتی پژوهشگران و نخبگان (شهر دانایی) با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن، زمینی مناسب در اختیار باشگاه پژوهشگران جوان قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن ادامه داد: پیشنهاد شد تا قطعه زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع در جنب سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و قطعه زمین دیگری به مقدار تقریبی 10 هکتار واقع در پروژه 200 هکتاری تجرک به این امر اختصاص یابد.

ایرانبخش اضافه کرد: هزینه‏های مربوط به احداث و ایجاد مرکز یاد شده از صفر تا 100 با مشارکت واحدهای دانشگاهی و سازمان مرکزی (باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان) با واحد رودهن انجام می‌گیرد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان نیز گفت: با سپاس خداوند و با تشکر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، امیدواریم حرکت سازنده علمی در شهر رودهن بتواند نسبت به ایجاد کار و اشتغال گام‏های اساسی برداشته شود.

کریم زارع در پایان اذعان داشت: واحد رودهن سایت بسیار زیبایی است و امیدواریم بتواند به عنوان خال لبی بر ایران اسلامی بدرخشد و به واحد جامع تبدیل شود.

انتهای پیام/2568/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول