اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

تعیین تکلیف واحدهای بدون پروانه مجتمع‏های تجاری زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: واحدهای بدون پروانه کسب مجتمع‏های تجاری استان زنجان تعیین تکلیف شود.

تعیین تکلیف واحدهای بدون پروانه مجتمع‏های تجاری زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: یک‌هزار واحد صنفی در استان زنجان برای دریافت پروانه کسب با مشکلاتی مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه باید مشکلات واحدهای صنفی در زمینه اخذ پروانه کسب برطرف شود، اذعان داشت: صاحبان مجتمع‏های تجاری در احداث این واحدها از روش‎های غیر قانونی استفاده کردند.

استاندار زنجان همچنین برخورد با واحدهای صنفی گران‌فروش را عامل رعایت قیمت‏های مصوب توسط سایر واحدها برشمرد و افزود: گران‌فروشی برخی از واحدها سبب بر هم زدن تعادل در بازار می‏شود.

*بررسی تفاوت قیمت‏ها در بازار و رسیدگی به تخلفات

وی با اشاره به اینکه باید بازرسان ویژه‏ای به منظور کشف و رسیدگی به تفاوت قیمت‏ها در بازار حضور داشته باشد، تصریح کرد: با تخلفات صورت گرفته به شدت برخورد می‏شود.

رئوفی‎نژاد با بیان اینکه باید اکیپ‏هایی برای کشف تخلفات در نظر گرفته شود، ادامه داد: با برخورد با واحدهای صنفی متخلف، گرانی‏ها و تخلفات در بازار کنترل می‏شود.

*کنترل شبکه‏های توزیع میوه در استان زنجان

وی با اشاره به اینکه شبکه‏های توزیع میوه‏های شب عید به صورت ویژه باید در استان زنجان کنترل شود، اضافه کرد: کیفیت میوه‏های شب عید و قیمت آن نیز باید مورد توجه بازرسان واقع شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه افراد متخلف در توزیع میوه‏های شب عید در سال گذشته هر کدام 158 میلیون تومان جریمه شده‏اند، یادآور شد: میوه شب عید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول