اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

24 هزار ناظر نامحسوس بازار کشور را رصد می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 24 هزار ناظر افتخاری آموزش دیده به صورت نامحسوس بازار کشور را در ایام عید رصد خواهند کرد.

24 هزار ناظر نامحسوس بازار کشور را رصد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران، سیدجواد تقوی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه هاشم‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فرزانه معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران و جعفری رئیس انجمن تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان کشور با آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این دیدار به تشریح اوضاع اقتصادی جامعه پرداخت و گفت: جنگ تحمیلی یک جنگ آشکار بوده که مشارکت مردمی را به همراه داشته است.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: امروز کشور درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی با زوایا و لایه‌های پنهان است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: به طور قطع در این شرایط دشواری که استکبار جهانی مشکلاتی را که برای اقتصاد کشور با تحریم همه‌جانبه به وجود آورده با هدایت مقام معظم رهبری و همراهی و مشارکت مردم عبور خواهیم کرد.

تقوی با اشاره به ایام پایانی سال و تنظیم بازار شب عید بیان داشت: 24 هزار ناظر افتخاری آموزش دیده به صورت نامحسوس بازار را رصد می‌کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بحث نظارت و بازرسی ایام پایانی سال در قالب ستاد نوروزی به صورت جدی و قاطع صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران نیز با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارتی ایام نوروز گفت: یک هزار و 500 بازرس برای تنظیم بازار شب عید به طور محسوس و غیرمحسوس به ساماندهی بازار می‌پردازند.

مرتضی هاشم‌پور با بیان اینکه از 18 بهمن ماه سال جاری تاکنون یک هزار و 500 تن مرغ منجمد به بازار عرضه شده است، گفت: علاوه بر این میزان توزیع شده در استان 5 هزار تن مرغ در شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره و پاسخگوی نیاز متقاضیان است.

وی یادآور شد: از هم‌اکنون طرح ویژه نظارتی نوروز در مازندران همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا 25 فروردین سال آینده ادامه می‌یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نظارت بر روند تهیه و توزیع آرد را جدی دانست و اضافه کرد: تا 15 اسفند سال جاری 13 هزار و 477 بازرسی در سطح استان صورت گرفته و دو واحد تولید آرد متخلف شناسایی شده است.

هاشم‌پور میزان تخلف آنها را بالغ بر یک میلیارد و 279 میلیون و 692 هزار و 800 ریال دانست.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد و بیان داشت: دشمن و استکبار جهانی هر لحظه در حال توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آیت‌الله نورالله طبرسی خاطرنشان کرد: دشمن نقطه ثقل نظام که ولایت فقیه باشد را نشان کرده است.

وی در پایان متذکر شد: همه مسئولان در مقابل این مردم ولایتمدار که بدنه انقلاب هستند، مسئول هستیم.

انتهای پیام/86002/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول