اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تنظیم بازار در آستانه عید نوروز صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه بهاره خلخال با هدف تنظیم بازار

خبرگزاری فارس: با هدف تنظیم بازار در آستانه عید نوروز، نمایشگاه بهاره در شهرستان خلخال افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه بهاره خلخال با هدف تنظیم بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال صبح امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه در خلخال اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف تنظیم بازار و تسهیل در خرید نوروزی مردم در خلخال افتتاح شد.

هوشنگ محمدی از مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت خواست تا با نظارت جدی بر این نمایشگاه و بازار شهر خلخال موجبات خرید مطمئن مردم را فراهم کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه سال نو در راه است، برپایی این نمایشگاه‌ها موجب جلوگیری از گرانی در بازار و خرید آسان برای عموم شهروندان می‌شود.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: بیش از 85 تن مرغ، 15 تن گوشت قرمز و 25 تن برنج در شهرستان خلخال با هدف تنظیم بازار و رفع نیازمندی مردم به گوشت و مرغ توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این مراسم رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خلخال بیان داشت: این نمایشگاه با 36 غرفه متشکل از اقلام اساسی از جمله روغن، برنج، گوشت قرمز و مرغ، قند و شکر، البسه و پوشاک، مبل و میز غذاخوری، گل و تزئینات داخلی، آجیل و خشکبار از تاریخ 22 اسفند تا 29 اسفند ماه در محل سالن ورزشی حجاب شهرستان خلخال واقع در بلوار ولیعصر پشت ترمینال مسافربری خلخال دایر است.

بقیةالله بابایی افزود: این نمایشگاه با تخفیف 15 درصد از ساعت 14 الی 21 شب برای بازدید و خرید عموم مردم دایر است.

وی تصریح کرد: طی سال‌های گذشته هشت نمایشگاه فروش بهاره در خلخال در خدمت مردم این شهرستان بوده است که نهمین نمایشگاه بهاره نیز امروز در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خلخال در خصوص مسیر نمایشگاه بهاره امسال نیز اذعان داشت: همه ساله نمایشگاه در خارج از شهر خلخال در جاده علی‌آباد به طرف اردبیل برگزار می‌شد که امسال با هدف سهولت حضور مردم و بازدید از نمایشگاه‌ و خرید از این محل این نمایشگاه در محل سالن حجاب خلخال واقع در پشت ترمینال در خدمت مردم است.

انتهای پیام/62008/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول