اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

برخورد با اخلالگران بازار صریح و سریع باشد/ حمایت از نمایشگاه‌های بهاره

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برخورد با اخلالگران بازار باید صریح و سریع باشد تا از تکرار تخلفات جلوگیری شود.

برخورد با اخلالگران بازار صریح و سریع باشد/ حمایت از نمایشگاه‌های بهاره

اسماعیل جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: نمایشگاه بهاره به بهترین وجه می‌تواند دست سودجویان را در بازار پایان سال قطع کند و در این باره باید تلاش کرد از این نمایشگاه‌ها حمایت بیشتری شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در بازار خاطرنشان کرد: مشکلات موجود در بازار به دلیل عدم تعادل، میان عرضه و تقاضا و نظام توزیع در کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

*احتکار اصلی‌ترین عامل نابسامانی در بازار است

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای‌اسلامی اظهار کرد: احتکار کالاهای مورد نیاز مردم در انبارها باعث شده است تا بسیاری از مردم از خرید کالاهای مورد نیاز باز بمانند و در این مورد باید نظارت را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه باید در اسرع‌وقت در برخورد با احتکار کنندگان وارد شویم، افزود: باید فضا را به حدی برای احتکارکنندگان ناامن کرد که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: باید بر تعرفه‌های موجود نظارت جدی داشت تا فضایی برای جولان سودجویان در بازار و عرضه کالاهای اساسی وجود نداشته باشد.

*عرضه کالاهای اساسی افزایش یابد

جلیلی عنوان کرد: دولت باید در روزهای پایانی سال عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را افزایش دهد تا کمبودی در بازار احساس نشود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: برخورد با اخلالگران بازار باید صریح و سریع باشد تا از تکرار تخلفات جلوگیری شود.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول