اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی بویین زهرا:

رفع تنگناهای مالی از اهداف توسعه تعاون روستایی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی قزوین گفت: برطرف شدن تنگناهای مالی در راستای برآوردن نیازهای عملیات تولیدات کشاورزی و برطرف شدن نیاز اعتباری در روستاها از مهم‌ترین اهداف تشکیل و توسعه واحدهای اعتباری است.

رفع تنگناهای مالی از اهداف توسعه تعاون روستایی است

علی محمدزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به نقش تعیین‌کننده تشکل‌های تعاون روستایی در حوزه کشاورزی اظهار داشت: با توجه به اینکه قشر عظیمی از کشاورزان، در مناطق روستایی زندگی می‌کنند و ایفاگر نقش حساس در تحولات اقتصادی - اجتماعی جامعه هستند در همین راستا می‌توان روستاییان را به تشکیل تعاونی و شرکت‌ها‌ی سهامی زراعی تشویق کرد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه تشکل‌ها و تعاونی‌های بویین زهرا دارای ظرفیت بالایی در انجام فعالیت‌های بازرگانی و کشاورزی هستند، افزود: برای حمایت از این تشکل‌ها می‌توان با ایجاد امکانات زیربنایی در راستای توسعه و بهبود محصولات کشاورزی گام برداشته و تلاش کرد.

محمدزادگان با اشاره به اهداف ایجاد و توسعه واحدهای اعتباری در سطح تشکل‌های تعاون روستایی تصریح کرد: ساماندهی سرمایه‌های اندک اعضا، بهبود وضعیت اقتصادی کشاورزان، برطرف شدن تنگناهای مالی کشاورزی و نیاز اعتباری در روستاها را از مهم‌ترین اهداف تشکیل و توسعه واحدهای اعتباری تشکل‌های تعاون روستایی خواند.

محمدزادگان با بیان اینکه دامنه فعالیت تشکل‌های تعاون روستایی بسیار گسترده است، خاطرنشان کرد: حضور افراد تحصیل‌کرده و استفاده از فارغ‌‌التحصیلان بخش کشاورزی در مجموعه مدیریتی این تعاونی‌ها نقش تأثیرگذاری در پیشبرد اهداف تعاونی‌ها خواهد داشت.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول