اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی:

باید عشق اهل بیت (ع) را در دل‌ جوانان نهادینه کرد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: باید عشق و ارادت به اهل بیت (ع) را در دل‌ جوانان این مرز و بوم نهادینه کرد.

باید عشق اهل بیت (ع) را در دل‌ جوانان نهادینه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام محمدرضا بابازاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان مساجد کشور و بیستمین سالگرد تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری که در تالار شمس اداره ارشاد آذربایجان غربی برپا شد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی رشد و تعالی خود در همه زمینه‌ها را وامدار امامان معصوم(ع) هستند بنابراین باید جوانان را با ایشان مانوس کرد تا آنها نیز در این راه گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه جوانان بزرگترین سرمایه‌های هر کشور هستند، افزود: برای اینکه کشورمان همچنان در مسیر رشد و تعالی گام بردارد و بین کشورهای مختلف جهان به ویژه در منطقه در بسیاری از زمینه‌ها حرف اول را بزند لازم است به این سرمایه‌های انسانی بها داده و در کنار آموزش برای پرورش آنها نیز برنامه‌ریزی صورت گیرد.

بابازاده به وجود 472 کانون فرهنگی و هنری در مساجد مناطق مختلف آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: 60 درصد این مساجد در مناطق روستایی راه‌اندازی شده است تا ساکنان روستاها به ویژه جوانان به امکانات موجود در این اماکن به راحتی دست پیدا کنند و بهره کافی را ببرند.

وی به فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در دورافتاده‌ترین مناطق اشاره کرد و افزود: علاوه بر مناطق شهری و روستایی در مناطق صعب‌العبور و دورافتاده نیز کانون راه‌اندازی شده است تا جایی که می‌توان گفت حتی در بعضی از نقاط روحانیان تنها نمایندگان نظام در آن خطه هستند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با اشاره به اینکه با وجود مشکل کمبود روحانی نسبت به توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های کانون‌ها مبادرت می‌شود، اظهار داشت: با وجودی که این مشکل و کمبود را داریم ولی بیش از نصف کانون‌ها توسط روحانیان مدیریت می‌شوند.

انتهای پیام/61002/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول