اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری 5 جشنواره قرآنی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 5 جشنواره بزرگ قرآنی در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

برگزاری 5 جشنواره قرآنی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار کرد: توجه به قرآن و معنویات در سطح جامعه عاملی برای رشد و پیشرفت است و همه مردم و مسئولان باید در نهادینه کردن فرهنگ قرآنی اهتمام ورزند.

وی افزود: در یکسال اخیر تلاش‌های زیادی برای رشد و تقویت فعالیت‌های دینی در سطح کنگان انجام شده است و به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای برنامه‌های آموزشی قرآن در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: واحد کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی کنگان در راستای آموزش قرآن کریم و برنامه‌های مرتبط با این کتاب آسمانی، برنامه‌های متعددی را اجرا کرده است.

اهرمی تصریح کرد: اجرای 15 محفل انس با قرآن، برگزاری و همکاری در برگزاری 30 کلاس قرآنی از قبیل روخوانی، روانخوانی، مفاهیم، تفسیر و تجوید و مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و دینی از جمله این برنامه‌هاست.

وی از برگزاری 5 جشنواره بزرگ قرآنی در کنگان خبر داد و گفت: برپایی 5 مسابقه قرآنی، 15 ویژه برنامه قرآنی مناسبتی، مسابقه نورالهدی 5، شرکت در مسابقه حبل‌المتین عسلویه، 10 کلاس حفظ، 5 کلاس حفظ جزء 30، تجهیز موسسات و خانه‌های قرآن به وسایلی از قبیل دوربین عکاسی، رایانه و وایت برد نیز از جمله برنامه‌های قرآنی کنگان در سال جاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: بازدید از مؤسسات و خانه‌های قرآنی وابسته، صدور 50 گواهی‌نامه قرآنی، اهدای 400 جلد قرآن کریم و 200 کتاب آموزشی و سی‌دی‌های قرآنی و برگزاری 25 جلسه با مربیان و فعالان قرآنی از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری با همکاری مسئولان موفق به انجام آنها شد‌یم.

اهرمی اضافه کرد: این اداره در سال 91 در مجموع با 7 خانه قرآنی روستایی و شهری و یک مؤسسه به اجرای برنامه‌های قرآنی اقدام کرده است.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول