اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت

همایش کریمه اهل ‌بیت (ع) پاسخی به هجوم فرهنگی دشمن است

خبرگزاری فارس: قائم مقام نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت گفت: همایش کریمه اهل‌ بیت (ع) برای نخستین بار و با همکاری دبیرخانه کانون‌‎های فرهنگی و هنری مساجد استان و دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت و... برگزار می‌شود.

همایش کریمه اهل ‌بیت (ع) پاسخی به هجوم فرهنگی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد مریدی طی نشستی با اشاره به تلاش دشمن در دور کردن مردم دنیا و به ویژه مسلمانان از مبدا آسمانی و الهی و دین مبین اسلام اظهار داشت: این همایش با هدف دفاع از دستورات دین مهربانی در برابر سیاهی فرهنگ لائیک غرب و هجوم به پایه‌های سست باورهای توهین‌آمیز ایده‌پردازان غربی به مقام دختر و زن توسط رویکرد زلال و محترم اسلام به دختران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش کریمه اهل ‌بیت(ع) در بندرعباس بیان داشت: همایش کریمه اهل‌ بیت (ع) برای نخستین بار و با همکاری دبیرخانه کانون‌‎های فرهنگی و هنری مساجد استان، سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری بندرعباس، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فرمانداری بندرعباس و دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت برگزار می‌شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت با اشاره به اهداف برگزاری همایش کریمه‌ اهل ‌بیت(ع) بیان کرد: بانو فاطمه معصومه (س) یکی از بهترین اسوه‌ها و الگوها برای دختران امروز جامعه اسلامی ماست و این همایش برای تعمیق بخشیدن به سطح شناخت جامعه و به ویژه جوانان نسبت به این بانوی بزرگوار اسلام است.

رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان با اشاره به هجوم همه ‌جانبه و مداوم دشمن در ترویج بی‌بند و باری و دور کردن نسل جوان از اصول انسانی، اخلاقی و معنوی خویش، تصریح کرد: بدیهی است که غرب این اقدامات را به شکل هدفمند و برنامه‌ریزی شده مدیریت می‌کند و این مسئله باید در تمام اقشار جامعه و به ویژه سازمان‌ها و ادارات ذی‌ربط عکس‌العملی روشنگرانه داشته باشد و در مقابل فرهنگ زشت و غلطی که استکبار جهانی به رگ‌های حیاتی بشر تزریق می‌کند غرب را هدف هجوم فرهنگ زیبا و الهی اسلام قرار دهد.

انتهای پیام/2310/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول