اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف شهرستان همدان خبر داد

جمع‌آوری 10 هزار جلد کتب قرآن و ادعیه فرسوده در همدان

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از جمع‌آوری 10 هزار جلد کتب قرآن و ادعیه فرسوده در راستای تخمیر و تبدیل به کاغذ خبر داد.

جمع‌آوری 10 هزار جلد کتب قرآن و ادعیه فرسوده در همدان

حجت‌الاسلام سید حسن رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از طرح جمع‌آوری قرآن و ادعیه فرسوده در همدان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به این‌که کتب دارای آیات و روایات شیعی از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار است بی‌توجهی به این کتب معصیت محسوب می‌شود که با این وصف نیازمند توجه و محافظت ویژه‌ای است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان این‌که در این راستا از استفتائات مراجع عظام نیز استعلام شده است، گفت: تخمیر کتب فرسوده قرآنی و دارای روایات به صورت شرعی انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که تخمیر این کتب فرسوده و به حالت کاغذ درآوردن آن‌ها با حضور ناظران شرعی انجام می‌شود، گفت: محل جمع‌آوری این کتب همه روزه در حسینیه باغ بهشت همدان واقع در موقوفه باغ بهشت است.

رضوی تصریح کرد: در قالب این طرح تاکنون، 10 هزار جلد قرآن کریم، مفاتیح، ادعیه و کتب دارای آیات در شهرستان همدان جمع‌آوری شده که تخمیر خواهد شد.

وی با بیان این‌که در حال حاضر این طرح در شهرستان همدان به اجرا درآمده است،‌ از اعلام فراخوان جمع کتب قرآنی فرسوده در سایر شهرستان‌های استان خبر داد و خواستار همکاری و مشارکت عمومی در این زمینه شد.

انتهای پیام/89004/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول