اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستانی

میدان کوثر شهر سی‌سخت افتتاح شد + تصاویر

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان شهرستان دنا، میدان کوثر شهر سی‌سخت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

میدان کوثر شهر سی‌سخت افتتاح شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، ظهر امروز با حضور فرماندار دنا، شهردار سی‌سخت و جمعی از مسئولان و اعضای محلی این شهر میدان کوثر سی‌سخت به بهره‌برداری رسید.

عبدالمطلب رهنما در این آئین اظهار داشت: شهرداری سی‌سخت در راستای اجرای میادین شهر و حذف محیط‌های نامناسب و نامطلوب اقدام به بازسازی و افتتاح میدان کوثر این شهر کرده است.

شهردار سی‌سخت به میزان اعتبار این پروژه اشاره کرد و گفت: اعتبار این پروژه بالغ بر یک میلیارد ریال بوده که با نصب تندیس‌های زیبا این میدان نیز به منظور زیبا‌سازی در سطح شهر و حذف محیط‌های بصری به بهره‌برداری رسید.

در این میدان از تندیس فرشته‌ای که سوره کوثر بر روی شال سبز رنگ آن که نشان از ائمه (ع) است در حال نزول این سوره قرآنی بوده که در بدنه این تندیس فرشتگان دیگر در حال تعظیم به انسان بوده که همانا خلیفة‌اللهی انسان در این تندیس به نمایش گذاشته است.

گفتنی است، پایه‌های این تندیس اجرا شده از کاسه‌های نقره‌ای رنگ به صورت زیبا صورت گرفته که تمثیل و نشانی از کاسه‌های نقره‌ای در حوض کوثر بوده است.

این میدان با تندیس زیبا و خاص خود به یکی از میدان‌های ویژه در سطح شهر توریستی سی‌سخت بوده که با توجه به ویژگی خاص و منحصر به فرد در انتخاب تندیس‌ها و اجرای میدان در سطح استان  بی‌‌نظیر است.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول