اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بویین زهرا خبر داد

اجرای طرح پیک‌ مهر در بویین زهرا/ افتتاح کتابخانه مشارکتی دانسفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا از آغاز اجرای طرح پیک‌ مهر به‌ منظور دست‌یابی به نهضت پایدار مطالعه مفید در شهر بویین زهرا و همچنین افتتاح کتابخانه مشارکتی دانسفهان در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح پیک‌ مهر در بویین زهرا/ افتتاح کتابخانه مشارکتی دانسفهان

علی بالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: طرح «پیک مهر» ویژه کتابخوانی شهروندی هفته آینده در شهر بویین زهرا اجرا می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا افزود: در این طرح قفسه‌های کتاب در مکان‌های پر تردد و ادارات نصب شده و شهروندان در زمان انتظار در اماکن اداری می‌توانند کتاب‌ها را مطالعه کنند.

این مسئول عنوان کرد: شهروندان در این طرح می‌توانند کتاب‌های مطالعه شده را به اداره مورد نظر تحویل و یا در مکانی دیگر قرار دهند.

وی تصریح کرد: دو مجموعه شهرداری بویین زهرا و اداره ورزش و جوانان در نخستین گام برای اجرای طرح مذکور انتخاب شدند که کتاب‌ها در این اماکن نصب و مرحله بهره‌برداری نیز با حضور مسئولان صورت می‌گیرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا ترویج مطالعه مفید شهروندان را از اهداف اجرای طرح‌های کتابخانه‌ای برشمرد و ابراز داشت: کتاب‌های نصب شده در طرح پیک‌ مهر به‌ صورت کوتاه تدوین شده است که شهروندان می‌توانند اوقات خویش را با مطالعه کتاب پر کنند.

بالایی با بیان اینکه کتاب‌های نصب شده در طرح پیک‌ مهر به صورت ماهیانه شارژ می‌شوند، عنوان کرد: تهیه دو سری نخست کتاب‌ها بر عهده مجموعه کتابخانه‌ای بویین زهرا و سری‌های بعدی تهیه کتاب بر عهده دو مجموعه شهرداری و تربیت بدنی بویین زهرا است.

این مسئول ابراز داشت: تأمین هزینه چاپ کتاب‌ها در طرح پیک‌ مهر نیز به علت مختصر بودن کتاب‌ها به سهولت قابل انجام است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا با اشاره به راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی در دانسفهان خاطرنشان کرد: کتابخانه شهر دانسفهان در محل مسجد جامع این شهر نیز با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/77005/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول