اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شاهین شهر خبر داد

افتتاح کتابخانه و فرهنگسرای شاهین‌شهر / ارسال 2 هزار اثر به جشنواره ملی شعر کودک

خبرگزاری فارس: شهردار شاهین شهر گفت: سال آینده در شاهین‌شهر شاهد افتتاح بزرگ‌ترین مجموعه‌های فرهنگی از جمله کتابخانه و فرهنگسرای این شهر هستیم.

افتتاح کتابخانه و فرهنگسرای شاهین‌شهر / ارسال 2 هزار اثر به جشنواره ملی شعر کودک

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر شهردار شاهین‌شهر صبح امروز در آئین جشنواره شعر ملی کودک در تالار شیخ بهایی اظهار کرد: یکی از کارهای برجسته شهرداری شاهین‌شهر جشنواره ملی شعر کودک بوده است.

وی افزود: جشنواره شعر ملی کودک به دلیل صداقت کودکان دارای ریشه گسترده‌ای است و از سال گذشته مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

شهردار شاهین‌شهر با بیان اینکه در صدد آن هستیم که این جشنواره را از ملی به بین‌المللی تبدیل کنیم، ادامه داد: امسال حدود 2 هزار اثر در جشنواره ملی شعر کودک پذیرفته شده و در کتابی به نام «فردا، درختی خواهم ساخت» جمع‌آوری شده است.

وی تاکید کرد: سال آینده در این شهر افتتاح بزرگ‌ترین مجموعه‌های فرهنگی از جمله کتابخانه و فرهنگ سرا را در دستور کار خود داریم.

نفری با بیان اینکه تمام امکانات سخت افزاری ما به صورت کلی درآمده است تا شاهین‌شهر را تبدیل به یک شهر ملی و فرهنگی کنیم، تصریح کرد: به همین مناسبت نرم افزارهایی برای تبدیل این شهر به یک شهر فرهنگی طراحی کرده‌ایم.

وی بابیان اینکه امیدواریم شاهین‌شهر را تا سال 1396 به جایگاه مطلوب علمی و فرهنگی خود برسانیم، تصریح کرد: کتابخانه‌های کودک و استفاده از فضای مجازی برای شعر کودک جزو برنامه‌هایی است که در دستور کار خود داریم.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول