اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

استقرار نیروهای پلیس در مراکز خرید زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به روزهای پایانی سال نیروهای پلیس در مراکز خرید و خیابان‌های شلوغ شهر زنجان مستقر شدند.

استقرار نیروهای پلیس در مراکز خرید زنجان

جعفر کردلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به ازدحام جمعیت در خیابان‌های شهر زنجان و خرید مردم در روزهای پایانی سال، تدابیر لازم در زمینه حفظ امنیت در شهر اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر لازم باشد تعداد نیروهای مستقر در سطح شهر افزایش پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که نیروهای آگاهی و اطلاعات نیز به صورت نامحسوس در سطح شهر حضور دارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان اذعان داشت: در زمینه سرقت از یکی از قنادی‌های شهر زنجان پیگیری‌ها و تحقیقات لازم انجام می‌‌شود.

*تامین نیرو برای حفاظت از قنادی‌های زنجان

رئیس اتحادیه صنف قنادان استان زنجان نیز با اشاره به سرقت از قنادی «ائللر» تصریح کرد: این موضوع استشهاد محل شده و به منظور درخواست نیرو به اماکن نیروی انتظامی زنجان ارائه می‌شود.

رسول محمدی با بیان اینکه اگر اماکن نیروی انتظامی نیروی مورد نیاز را برای حفظ امنیت قنادی‌ها ارائه نکند، خود اتحادیه اقدام به جذب نیرو می‌کند، اضافه کرد: برای هر سه مغازه و یا برای برخی از قنادی‌های پر فروش طی ایام عید نوروز نیرو جذب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تعدادی از سارقان با دستبرد به قنادی «ائللر» و آسیب رساندن به افراد مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند، ادامه داد: تاکنون چنین اتفاقی در استان زنجان رخ نداده بود.

رئیس اتحادیه صنف قنادان استان زنجان با تاکید بر اینکه در ایام پایانی سال میزان فروش قنادان بیشتر می‌شود و قنادی‌ها تا ساعاتی از شب نیز باز هستند، یادآور شد: باید نیروهایی برای حفاظت از این قنادی‌ها در نظر گرفته شود.

*ایجاد شایعه‌هایی از سرقت از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در زنجان

گفتنی است، با توجه به سرقت و آسیب صورت گرفته به مغازه‌دار با قمه، شایعاتی در سطح شهر زنجان مبنی بر سرقت از مغازه‌های لباس‌فروشی ایجاد شده است که این موضوع امنیت روانی کسبه شهر را بر هم می‌زند.

*تکذیب سرقت از قنادی یاشار

لازم به ذکر است، مدیر قنادی یاشار در شهر زنجان نیز سرقت از این قنادی را کاملاً تکذیب کرد.

رسول حدادیان افزود: خبر سرقت از این قنادی صحت ندارد و شایعه است.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول